Shareaza.. ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Nadat Kazaa Lite niet meer mogelijk was .. en usenet i.v.m chello onbruikelijk was geworden.. ging ik op zoek naar iets anders.. ik kwam via via terecht bij » Shareaza

Shareaza= p2p software .. die Gnutella, Ed2k en .torrent files ondersteunt..

Ik heb het geinstalleerd een paar dagen geleden.. maar zou niet weten welke instellingen ik zou moeten gebruiken ?.. op het internet is zeer weinig te vinden .. behalve een Nederlands forum erover.. maar die is nog niet erg uitgebreid..

Ik zou dus willen weten hoe mijn downloadsnelheid omhoog zou kunnen/moeten gaan.. heb wat gelezen over routerinstellingen maar ik kwam er niet uit.. (Engels :confused: ).. ook mijn firewall (NIS2003) heb ik denk ik nog niet goed genoeg ingesteld ..

Dus wie zou mij een handje op weg kunnen helpen ? :)
 
Ja daar ben ik ook wel achter gekomen.. maar ik kan er niet achter komen wat de beste instellingen zijn .. ;)

Ps. ik heb het gevoel dat als je je computer langer laat aanstaan.. je download ook sneller gaat.. (logisch eigenlijk bij p2p :D )
 
maar ben je daar van af die site ook naar support gegaan en vandaar faq,moet je eens kijken wat daar te vinden is
 
Ja maar dat staat jammer genoeg in het Engels.. en laadt dat nou mijn slechtste vak/taal zijn :confused:
 
Ben bang dat alles in het engels is.
Waarom stel je je vraag niet in dat nederlandsforum,daar zitten vast mensen die je dat zo kunnen vertellen
 
Gebruik Shareaza al een poosje.
Inderdaad gewoon daar bij het Dutch-Forum vragen.
Ik werk zelf niet met een router dus daarmee kan je ik niet helpen.
Maar daar weten ze het heus wel .
Daar kan je ook NL-plug-in downloaden als het engels zo een probleem is.
 
shareaza sucks bigtime:(
Gebruik gewoon emule of azureus.
 
Emule al weleens geprobeerd » is ook een drama .. komt niet boven de 5 KB/s uit :(

Azureus » nog nooit van gehoord :)
 
Nou ok .. ik ga het dan maar weerns wagen .. je haalt de Ed2k links cker van site's af ?.. (ik weet wel welke hoor :) )..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan