Shareaza

• Onderwerp starter Onderwerp starter Punx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik maak mijn downloads leeg. Dan is er niks om te delen. Anders kom ik ook boven mijn uploadlimiet.

Groetjes

Je kan toch de inhoud van "mijn downloads" verplaatsen naar een andere map?
Zo is "mijn downloads" weer leeg.;)

Ik weet niet of dat wel gaat, want zo'n programma's zijn juist bedoeld om te delen. Stel dat iedereen het delen uitzette, dan had je niets om te downloaden.

ge moet liekes uploaden naar het progamma !
Bij kaza Bearshare etc.... Kun je het uitzetten

Geplaatst door Wijnands
Ik weet niet of dat wel gaat, want zo'n programma's zijn juist bedoeld om te delen. Stel dat iedereen het delen uitzette, dan had je niets om te downloaden.

Wel nemen maar niet geven hè.....:(

Sommige mensen hebben nog een datalimiet. Dan word je bijna wel gedwongen om uploaden uit te schakelen.

Zelf heb ik ook een datalimiet (100 GB) Als ik richting die llimiet ga dan zet ik delen niet uit, maar ik verlaag het aantal uploaders en de snelheid daarvan ook hoor. Anders kan ik bijbetalen omdat anderen van mij downloaden.

Ik vind het inderdaad niet netjes als mensen geen datalimiet hebben en dan niet willen delen.

Inderdaad, ik mag per maand in totaal 10 GB up+down.

Waarvan 1,5 GB upload. Met een download van max 638,3 KByte/sec en een upload van 17,2 KByte/sec gaat het snel. Die download word bijna nooit gehaalt, maar die upload moet ik toch in de gaten houden.

En in geval het wat veel wordt, moet ik wel verminderen, anders is het betalen.

Groetjes

Ja, ik snap het ook wel dat als mensen een data-limiet hebben, het uploaden stopzetten, maar waar ik persoonlijk niet zoveel respect voor kan opbrengen (niet persoonlijk bedoeld) is voor mensen die het uploaden helemaal uitschakelen.

jah hat gaat om het delen stop te zetten :p Niet wat u limiet is ;o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan