Shareaza

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Nou wat een programma, ten eerste een vraagej, het lijkt wel alsof dit programma bijna alle systeem bronnen opslurpt??? heeft iemand anders dit gevoel ook??
Ten tweede, ik heb keurig aan gegeven welke mappen hij mag gebruiken voor deling maar heb het idee dat hij toch meerdere mappen pakt als dat ik wil.
 
Ik gebruik et programma zelf ook, maar heb niet et gevoel alsof et programma alle systeembronnen opslurpt hoor.

Als ik Shareaza aan heb, gebruikt ie maar iets van 13mb geheugen.
 
Ik gebruik het programma ook, en ben er erg te vreden over. Soms gaat me systeem weleens heel erg traag lopen, en als ik dan naar taakbeheer ga zie ik dat er achter Shareaza bij CPU 99 staat, maar dat is maar heel zelden.
 
Nou ik moet zeggen,als het programma eenmaal een paar miuten aanstaan dan is het voorbij, voor de rest een goed programma, ach, ik vindt het jammer dat delers soms verplichten een aantal uploads te plaatsen voordat ik mag downloaden, net natuurlijk software waar hun niks aan hebben en dan heb ik dus ook pech.
 
het is nog niet helemaal wat ik zou wensen aan snelheid maar goed, we moeten het er maar mee doen.
Dankjulliewel voor alle reacties.
 
ik download gemiddeld aan 100 kb per seconde, das tog genoeg? heb wel een trage harde schijf, ligt dus daar ook aan, hij is redelijk verouderd: 4 jaar en een half oud en maar 14.2 gigabyte
 
Dat is de tegewoordige begrippen inderdaad een kleinde harde schijf, maar hij zou toch wel 100kbps moeten kunnen schrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan