ShareDocs

Status
Niet open voor verdere reacties.

pacoa

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Berichten
8
opgelost......
De vraag was, hoe kan ik mijn "shareddocs" weer toveren in mijn netwerk..
 
Laatst bewerkt:
opgelost......

EEN “SHARED” MAP MAKEN OF EEN BESTAANDE MAP OF HD DELEN
(De naam "SharedDocs" wordt hier als voorbeeld gebruikt)
Instellingen in de configuratiecentrum, zoals verbindingen, en mappen delen moeten al geconfigureerd zijn
_________________________________________________________________

1. Ga naar (C) of (D) en open de map "Gebruikers" maak `n nieuwe map met de naam, SharedDocs , aan

2. klick met (rmk) op Delen, menu Selecteer personen met wie u wilt delen verschijnt, typ hier, iedereen en clic op Toevoegen en Delen en bij Uw map wordt gedeeld op Gereed

3. Ga nu met (rmk) naar Eigenschappen, Eigenschappen van SharedDocs en clic Delen en Geavanceerd delen, en in het menu Geavanceerd delen clic op Machtigingen, Machtigingen voor SharedDocs selecteer iedereen en onder "Machtigingen voor iedereen"
"Toestaan" Wijzigen en Lezen aanvinken, Toepassen en ok en nog `n keer bij Geavanceerd delen op Toestaan en ok clicken

4. Ga weer met (rmk) naar Eigenschappen van SharedDocs naar Beveiliging iedereen selecteren, clic op Bewerken selecteer weer iedereen en vink onder "Machtigingen voor iedereen" en "Toestaan" de volgende regels aan, Wijzigen, Lezen en uitvoeren, Mapinhoud weergeven, Lezen, Schrijven, Toestaan en ok..ok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan