HansFRAP
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jul 2011
Probleem beschrijving.
In SharePoint heb ik 2 lijsten, beide met een kolom: Toelichting.
Lijst 1 heeft naam: Main , Lijst 2 heeft naam: Onderhoud
De definitie van beide kolommen: Toelichting - Tekst, meerdere regels (6)
Ik gebruik Access om wijzigingen die in Onderhoud worden aangebracht met Main te synchroniseren.
In Access kan ik beide lijsten in een db koppelen.
Ik kan alleen niet synchroniseren. Het probleem lijkt te zitten in het format: meerdere regels.
Wanneer je de SharePoint lijst met een SharePoint-Access view opend dan kan je er geen data in plakken. Je krijgt dan de melden: Alleen lezen.
(Op SharePoint ben ik eigenaar van de lijst)
Als de kolom in SharePoint de definitie: Tekst (enkele regel) heeft dan kan ik met Access-Bijwerk query prima synchroniseren.
Vraag:
Hoe kan ik met Access (vanuit query of vba code) de SharePoint kolommen synchroniseren nu ze format: Meerdere regels hebben??
In SharePoint heb ik 2 lijsten, beide met een kolom: Toelichting.
Lijst 1 heeft naam: Main , Lijst 2 heeft naam: Onderhoud
De definitie van beide kolommen: Toelichting - Tekst, meerdere regels (6)
Ik gebruik Access om wijzigingen die in Onderhoud worden aangebracht met Main te synchroniseren.
In Access kan ik beide lijsten in een db koppelen.
Ik kan alleen niet synchroniseren. Het probleem lijkt te zitten in het format: meerdere regels.
Wanneer je de SharePoint lijst met een SharePoint-Access view opend dan kan je er geen data in plakken. Je krijgt dan de melden: Alleen lezen.
(Op SharePoint ben ik eigenaar van de lijst)
Als de kolom in SharePoint de definitie: Tekst (enkele regel) heeft dan kan ik met Access-Bijwerk query prima synchroniseren.
Vraag:
Hoe kan ik met Access (vanuit query of vba code) de SharePoint kolommen synchroniseren nu ze format: Meerdere regels hebben??