jvondermans
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2005
- Berichten
- 75
Hallo allemaal,
ik heb al veel gezocht op internet, maar ik heb een probleem wat nergens terug kan vinden.
ik heb een sharepoint server (wss 3.0), waarin een aantal lijsten zijn gemaakt (contactpersonen, taken,etc) en daar heb ik een aantal kolommen aan toegevoegd om de voor mij relevante info in kwijt te kunnen.
daarna heb ik deze lijst gekoppeld aan Outlook 2007 en dat werkt allemaal prima op 1 ding na, hij neemt de aangemaakte kolommen niet mee. alle standaard info is prima te gebruiken alleen heb ik mijn specifieke info niet meer.
weet iemand hoe ik dit kan doen of heeft iemand een goed forum waar dit eventueel te vinden/vragen is.
alvast bedankt voor jullie hulp!!
Jordy
ik heb al veel gezocht op internet, maar ik heb een probleem wat nergens terug kan vinden.
ik heb een sharepoint server (wss 3.0), waarin een aantal lijsten zijn gemaakt (contactpersonen, taken,etc) en daar heb ik een aantal kolommen aan toegevoegd om de voor mij relevante info in kwijt te kunnen.
daarna heb ik deze lijst gekoppeld aan Outlook 2007 en dat werkt allemaal prima op 1 ding na, hij neemt de aangemaakte kolommen niet mee. alle standaard info is prima te gebruiken alleen heb ik mijn specifieke info niet meer.
weet iemand hoe ik dit kan doen of heeft iemand een goed forum waar dit eventueel te vinden/vragen is.
alvast bedankt voor jullie hulp!!
Jordy
Laatst bewerkt: