sharepoint outlook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvondermans

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Hallo allemaal,

ik heb al veel gezocht op internet, maar ik heb een probleem wat nergens terug kan vinden.

ik heb een sharepoint server (wss 3.0), waarin een aantal lijsten zijn gemaakt (contactpersonen, taken,etc) en daar heb ik een aantal kolommen aan toegevoegd om de voor mij relevante info in kwijt te kunnen.

daarna heb ik deze lijst gekoppeld aan Outlook 2007 en dat werkt allemaal prima op 1 ding na, hij neemt de aangemaakte kolommen niet mee. alle standaard info is prima te gebruiken alleen heb ik mijn specifieke info niet meer.

weet iemand hoe ik dit kan doen of heeft iemand een goed forum waar dit eventueel te vinden/vragen is.

alvast bedankt voor jullie hulp!!

Jordy

Laatst bewerkt:
Heb je de optie om de kolommen te tonen op de lijst ook aanstaan?

ik denk het niet, aangezien ik niet weet wat je bedoelt :) :confused:

moet ik iets aanzetten in outlook of op de server? en waar dan?

ik ben blij dat er eindelijk iemand komt met een antwoord! (op andere fora geen reacties).

jordy

Bij het maken van die kolommen krijg je als het goed is die optie. Aangezien de kolommen nu al gemaakt zijn, zou je kunnen kijken onder aanpassen van de kolommen?

Heel fijn dat je zo meedenkt, maar de oplossing is er nog niet

op de server zie ik alle kolommen en kan ik prima alle informatie ingeven. hier zit geen probleem.

in Outlook daar zie ik de 2 kolommen die ik heb aangemaakt niet, en die wil ik daar ook graag hebben.

jordy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan