Sharkoon headset doet het niet op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo helpmij,

Mijn probleem is dat mijn headset het niet meer doet op mijn pc.
Het is gebeurt toen ik mijn headset van pc naar de Xbox in heb gepleurd. Hij doet het nu gewoon op de xbox. ( Alles via 1 monitor )

Wat ik heb gedaan om het op te lossen: Via de monitor kan ik ook geluids regeling bepalen, maar dat helpt ook niet. Ook heb ik via configuratiescherm naar de geluidsprobleem gezocht. Maar ook dat blijkt het probleem niet te zijn. Drivers is ook niet het geval en de stekkers van de headset zitten er gewoon goed in.

Het is zonet wel voor gekomen ( toen had ik 2 geluids dingen erin, een headset en een "oor headset" maar toen kwam er ineens geluid uit de oor headset. Dus geluid is wel goed op de pc zelf. Natuurlijk heb ik ook zonder die oor headset geprobeerd.

Ook komt er ook geen geluid meer uit de monitor, terwijl dat het bij mij eerst wel kon.
Ik weet het echt niet meer, en heb veel gevonden op google maar het werkt maar niet.

Ik hoop dat jullie het weten!

Edit:
Informatie over mijn geluidskaart: High Definition Audio-besturing [1002-AA88] [NoDB] PCI
Apparaatbeschrijving Type
High Definition Audio-besturing [1002-AA88] [NoDB] PCI
VIA VT2020 @ ATI SB800 - High Definition Audio Controller PCI

Edit: Vreemd, als ik naar "geluid" toe ga en ik rechts klik op Luidsprekers en dan "testen" dan komt er WEL geluid. Naam van luidspreker: 2-c-media usb audio device.

Dan de Luidsprekers eronder: " VIA High Definition Audio Standaardapparaat" Deze werkt niet meer, hij geeft wel een groen balkje aan als ik de muziek aan zet. Maar bij testen komt er GEEN geluid. Ook komt er nu een foutmelding dat zegt: "testtoon kan niet worden afgespeeld"

Onder deze luidspreker staat de: "SPDIF Interface (TX1) VIA High Definition audio Gereed". Deze luidspreker doet het WEL goed.

En de laaste: "HD Audio HDMI out" VIA Definition audio" gereed. Deze doet het NIET

?:O

Laatst bewerkt:
: oke, hij was op de grond gevallen:P en hij doet het opeens weer. Youtube geluid doet het nu, maar spotify en spelletjes etc werken nog niet. Ik denk dat het ligt aan die luidsprekers die het nog steeds niet doen.

Perongelijk al te vroeg op opgelost gedrukt;(.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan