shdoclc.dll/dnserror.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepveen

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2003
Berichten
20
Waarschijnlijk is deze vraag al vaker gesteld.

IE5.5 geeft geen pagina's weer en onderin staat een foutmelding shdoclc.dll/dnserror.htm

ik ben al even aan het zoeken geweest omdat ik het een tijdje terug ook op mijn computer had en ik las iets over spyware toen heb ik gewoon format c gedaan maar dat is nu geen optie

hoe los ik dit op?

alle instellingen zijn goed want deze zijn onveranderd
er stond al een jaar kazaa op dus geen kazaalite en ik heb kazaa al gede-installeerd
 
DNS-error. Een DNS is een server die een domeinnaam omzet naar een ipadres. Als een DNS niet werkt het omzetten niet. Als dit een plotselinge storing is kun je beter wachten, is dit continue zo dan kun je een andere DNS-server dan standaard proberen.
 
Dat is veel te lang, als het een DNS fout is dan moet dat zo hersteld zijn.
 
dan was dit niet het probleem

ik denk dat het spyware is want de computer in kwestie zit in een netwerk waarbij de andere computers het nog gewoon doen
 
Joepveen,

Ga eens naar internetopties en bij tabblad verbinding klik je op LAN verbinding. Haal daar eens het vinkje weg van 'Instelling van IE automatisch overnemen'

Mogelijk dat deze PC zijn eigen instellingen heeft ingesteld staan boven die van de ingestelde router, die je neem ik aan hebt omdat je andere pc's wel werkend hebt in het netwerk.


Groeten,


Remy
 
bedankt alvast voor de reacties ik ga het meteen proberen

korte update:

ad-aware gedownload 158 bestanden verwijderd

internet explorer geupdate naar 6.0

beide hebben geen effect gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan