• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sheet berekent niks door nadat er is geplakt

• Onderwerp starter Onderwerp starter K2M
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

K2M

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2006
Ik heb een excelsheet waarin dingen worden doorberekend.

Wanneer ik de variabelen uit een andere excelsheet wil gaan plakken in mijn huidige excelsheet wordt er niks doorberekend. Wanneer ik het handmatig invoer wordt het wel doorberekend. Wat kan ik hieraan doen?

De cellen controleren waarin de berekeningen staan, daar staat ongetwijfeld na het kopieren een verkeerde verwijzing in. Als je vervolgens weet wat de verkeerde verwijzing inhoudt, kun je proberen het probleem te tackelen, al dan niet m.b.v. mensen op de Helpmij.

Hierbij een voorbeeld van het bestand, dat normaal 70 mb is.

Voorbeeld - bestand waarin de variabelen geplakt moeten worden
Variabelen 2 - bestand van de te plakken variabelen

De variabelen moeten in F3:I5 komen.

Bijlagen

....................

Snap niet helemaal wat je wilt doen!

Is het, zoals je voorbeeld laat zien, het kopieeren van een paar j's en n's, maar dan naar de juiste locatie? en wil je dit laten kopieeren dmv een druk op de knop of door alleen het openen van de 2 sheets?
je voorbeeld sheets zijn namelijk redelijk leeg (geen code / opmaak te bekenen).

Met wat meer duidelijkheid (juiste/complete vraagstelling) kunnen we je beter helpen, op deze manier is het veel giswerk waar weer extra uren in gaan zitten.

Groet,
Ferenc

De J's en N's moeten naar de andere sheet, maar als ik ze kopieer en plak rekent het model niks door. Wanneer ik de J's en N's handmatig invoer rekent hij wel door.

Dus het probleem zit in het feit dat er niks wordt doorberekend ondanks dat alles compleet is. De sheet is 70 MB dus ik kan hem niet als bijlage bijvoegen.

Het is opgelost, het had namelijk iets te maken met de omzetting van SPSS naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan