bowlingman
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 okt 2007
Hallo,
Ik heb een file waarin 28 sheets staan om wekelijks de scores van de spelers in te brengen.
Deze zijn genummerd "Speeldag 1, Speeldag 2, Speeldag 3, enz....."
Na elke speeldag moet de sheet van die speeldag gekopieerd worden naar een andere map om door te sturen naar onze scorekeeper en ik doe dit met de volgende code
Deze code komt dus telkens voor op elke van de 28 sheets.
Elk seizoen moet ik dus het seizoen en de map wijzigen en dit op de 28 sheets. (heb het te wijzigen gedeelte in rood gezet)
Kan ik nu die code zodanig aanpassen dat die maar één maal in mijn file staat, zodat er maar één code moet aangepast worden en zet ik deze dan in het "Workbook" of een module.
Grtjs.
Armand
Ik heb een file waarin 28 sheets staan om wekelijks de scores van de spelers in te brengen.
Deze zijn genummerd "Speeldag 1, Speeldag 2, Speeldag 3, enz....."
Na elke speeldag moet de sheet van die speeldag gekopieerd worden naar een andere map om door te sturen naar onze scorekeeper en ik doe dit met de volgende code
Code:
'Sheet naar andere map Kopieeren
ActiveWindow.SelectedSheets.Copy
ChDir _
"C:\Users\Armand\Documents\[COLOR="#FF0000"]Bowling 2011-2012[/COLOR]\Metropool\Mario"
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:= _
"C:\Users\Armand\Documents\[COLOR="#FF0000"]Bowling 2011-2012[/COLOR]\Metropool\Mario\[COLOR="#FF0000"]Seizoen 2011-2012 Speeldag 1[/COLOR].xlsm" _
, FileFormat:=xlOpenXMLWorkbookMacroEnabled, CreateBackup:=False
ActiveWindow.Close
Elk seizoen moet ik dus het seizoen en de map wijzigen en dit op de 28 sheets. (heb het te wijzigen gedeelte in rood gezet)
Kan ik nu die code zodanig aanpassen dat die maar één maal in mijn file staat, zodat er maar één code moet aangepast worden en zet ik deze dan in het "Workbook" of een module.
Grtjs.
Armand
Laatst bewerkt: