• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sheets van verschillende bestanden samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simpleminder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2008
Berichten
1
Ik heb de volgende vraag. Ik wil graag van een aantal bestanden (hebben allemaal dezelfde sheets en opbouw) die zelf aan te geven zijn door middel van het "openen" menu alle sheets in de gekozen bestanden met de naam "Projectoverzicht" samenvoegen in één nieuw bestand, zodanig dat alles keurig onder elkaar komt te staan.

Graag zodanig dat hetgeen gekopieerd wordt/overgenomen wordt, als waarden worden geplaatst zodat alle links etc. eruit zijn.

De bestanden die geopend moeten worden de gegevens uit te kunnen halen moeten eigenlijk ook weer automatisch gesloten worden, aangezien dit er in de loop van de tijd steeds meer worden.

De te openen bestanden bevatten macro's en koppelingen naar andere bestanden. Deze mogen bij het openen uitgeschakeld worden.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Bedankt en groeten,

Bart
 
Indien al deze bestanden in 1 werkmap zitten, zou je via een macro deze bestanden kunnen openen, de gegevens ophalen en vervolgens het bestand afsluiten om het volgende bestand te openen.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan