shell32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
probleem mijn virusscan avg gaf dit aan als een virus shell32.dll kon het niet verwijderen wel verplaatsen naar bureaublad maar nu komt het ik kan niet meer opstarten hoe kan ik dat nou herstellen?

Als ik windows XP home SP2 opstart dan krijg ik na het schermpje van laden van windows xp, de error

WINLOGON.exe kan onderdeel niet vinden
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat SHELL32.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw instaleren van deze toepassing kan dit probleem oplossen

Daarna komt de melding:

services.exe kan onderdeel niet vinden
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat SHELL32.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw instaleren van deze toepassing kan dit probleem oplossen

En daarna Isass.exe kan onderdeel niet vinden

En daarna start hij opnieuw op ik heb gegoogled en van alles geprobeerd om maar iets te vinden hiervoor maar ik kan niks vinden tegen dit probeem!
ik heb een windows cd maar als ik die erin doe en ik boot hem dan doe ik reaperen en dan krijg ik C:\WINDOWS> Maar daar weet ik niks mee te doen

Kan iemand mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan