Shellshock: Nam '67 doet raar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neuzz

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
35
Vond laatst Shellshock: Nam '67 weer en dacht laat ik hem installeren.
Maar na het intro filmpje e.d. (waar het spel dus begint, de eerste missie) stopt het spel ermee en krijg ik de volgende foutcode : 8876086c

Videokaart is een nVidia 9600GT met 1GB geheugen.. (denk namelijk zelf dat het daar aan ligt)

Alvast heel erg bedankt!!!:thumb:
 
dat hoeft niet per see, ik heb de game ook en probeerde m te spelen een paar maanden geleden. maar toen ik halverwege het eerste level kwam crashde mn pc compleet. hij sloeg uit en weer aan met een blauw scherm, (zware pc crash !).

ben toen gaan zoeken naar patches en ookal was de game al lang op de markt,t och kon ik geen enkele patch vinden, in de hoop dat deze het zou fixen.
heb de game toen maar gedeleat want ik wil niet dat deze game mijn windows naar de maan helpt, samen met al mn files die ik op mn harde schijf heb staan.
en mijn pc specs zijn hoog genoeg, heb een dual core 2.4 Ghz met een NVidea 8800 GTX 768Mb.

ik weet niet of er nu al wel patches voor de game zijn verschenen maar ik vrees van niet, wat op zich al vreemd is.

kan je helaas niet verder helpen maar toen ik je vraag in het forum zag vond ik dat ik dit toch even moest melden.
laat ons weten hoe of t verder gaat....?

leon
 
Ja tuurlijk;)...

Heb ook al op internet gezocht en daar staat de vraag ook al een aantal keer gesteld op verschillende forums... En steeds wordt er daar ook geen oplossing gegeven voor hetzelfde probleem..:confused:.
Echt heel vreemd.. Aangezien het spel toch wel redelijk oud is...

bedankt..!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan