shermgrote hoe instellen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marloes7

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Hoi..hoi..

Ik weet niet hoe het is gekomen maar internet.. forums zijn groter als mijn beeldscherm sinds een 2 weken..
Ik heb geen idee of ik per ongeluk iets gedaan heb, :confused:
Onder rechts in beeld staat 100%.. ik heb geprobeerd het naar 75% te verkleinen, maar dat is de oplossing niet.. dan is het echt kleiner als het beeldscherm.
Het zit ook niet in rechts boven 'beeld verkleinen"
Het is ooit eerder voorgekomen.. en werd na 2 dagen of zo weer normaal..??
Ook gebeurd het dat het opeens veel kleinere letters zijn?
Ook dit hersteld opeens..
Als ik links onder klik om de programma's te zoeken die ik wil beslaat dat beeld(je) sinds dezelfde tijd het halve beeldscherm..
Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb neergezet :rolleyes:

En dat er iemand is die (hopelijk niet weer een vista probleem) mij wil helpen en niet te ingewikkeld uit kan leggen hoe ik de instelling weer goed krijg..

Vast heel erg bedankt..Marloes

Doe eens rechtermuisknop bureau blad en dan persoonlijke voorkeuren en dan beeldscherm instellingen. (heb je er wel eens een bimer of een 2de beeldscherm aan vast gemaakt?

Drumpje..

Dank je voor het reageren..:thumb:
Ik heb even gekeken wat je bedoelde.. eigenlijk begrijp ik het niet goed.. sorrie..
Ik zie geen optie als ik de R. muisknop indruk persoonlijke voorkeuren?

Het klopt wel dat er.. maar dat is al een poos een laptop werkt op de besturing van de vaste computer en daar wordt nu vaker op gewerkt sinds een poosje.
Zou het daar mee te maken kunnen hebben?

Gezien het tijdstip moet ik afsluiten nu..maar morgen zal ik even kijken of er een berichtje staat .;)

Doe eens rechtermuisknop bureau blad en dan persoonlijke voorkeuren en dan beeldscherm instellingen. (heb je er wel eens een bimer of een 2de beeldscherm aan vast gemaakt?

Ik heb afgesloten en op het bureau persoonlijke instellingen gevonden..;)
Er staat dan links op het bureaublad lettertype aanpassen..als ik daar op klik dan komt een scherm toestemming om door te gaan..
Ik kan beter morgen even rustig kijken.. misschien heb je nog een tip hoe het dan verder werkt..:)

Laatst bewerkt:
Ik laat even weten dat het nog niet in orde is..
Ik moet even de tijd hebben, rustig zijn en mijn partner er bij.. dat is nog niet gelukt..
Ik laat het weten als het is opgelost of.. dat ik misschien nog wat hulp kan gebruiken..
Gr. Marloes7

Ben ik nog even..
Het is wat traag gegaan maar mijn man heeft volgens instructie hierboven gehandeld.. stom.. ik durfde het zelf niet te doen..
Wat er gebeurde dat de letters kleiner werden..dat was het enige wat lukte.. maar ze waren kleiner dan ik wilde en als het eigenlijk altijd was.
Maar?? het probleem dat bijna alles groter is als mijn beeldscherm bleef.
Vanmiddag even photo express opgestart.. en??
De letters zijn weer erg groot.. precies zoals ik in de eerste post schreef en alles valt buiten beeld.
Steeds schuiven om iets te kunnen lezen is erg lastig..
Ik heb de docente van de cursus nu een mail gestuurd, ze heeft ook een Vista, ik weet niet of ze me helpen kan / wil en ook niet wanneer ze tijd heeft, ze is erg druk.

Als iemand nog een tip heeft please...:confused:

is het alleen maar in je browser? Kijk dan eens bij beeld/tekengrootte

Ik zal op mijn gemak in het weekend met hulp en je advies even kijken..
Ben te gestrest..

Dank je voor het reageren..:thumb:

Ik heb bericht ontvangen om te laten weten of het probleem is opgelost..
Dat is niet het geval :confused:
ReneDirks;
is het alleen maar in je browser? Kijk dan eens bij beeld/tekengrootte

Als de tekengrootte naar kleiner wordt omgezet dan wordt de letters kleiner, te klein eigenlijk.
Het is zo dat de bewuste site van google of een forum niet meer op mijn scherm past, dus een deel buiten beeld staat en ik heen en weer moet schuiven om te kunnen lezen..

Dat snap ik niet :eek: en ook mijn man heeft het geprobeerd, dus wat nu?? :shocked:

Wellicht schermresolutie per ongeluk aangepast? Rechtklikken op bureaublad en naar Eigenschappen, gaan, dan naar instellingen. Zet de resolutie één stapje hoger dan wat je nu hebt.

Wellicht schermresolutie per ongeluk aangepast? Rechtklikken op bureaublad en naar Eigenschappen, gaan, dan naar instellingen. Zet de resolutie één stapje hoger dan wat je nu hebt.

Ik heb net gedaan wat je hierboven uitlegt..
Volgens mij is het zo ik even wat heb opgezocht op google en een forum wat buiten beeld stond nu 'in beeld' :)

Ik moet even wennen omdat de letters wel goed leesbaar zijn maar wel kleiner..
Mochten er toch nog problemen zijn dan meld ik me weer..

ReneDirks :thumb:

:love: Marloes7

Ik heb nog even wat dingen uitgeprobeerd maar wat ik doe staat weer 'binnen beeld'

Voel me :rolleyes:

De topic kan gesloten worden..:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan