Hoi..hoi..
Ik weet niet hoe het is gekomen maar internet.. forums zijn groter als mijn beeldscherm sinds een 2 weken..
Ik heb geen idee of ik per ongeluk iets gedaan heb,
Onder rechts in beeld staat 100%.. ik heb geprobeerd het naar 75% te verkleinen, maar dat is de oplossing niet.. dan is het echt kleiner als het beeldscherm.
Het zit ook niet in rechts boven 'beeld verkleinen"
Het is ooit eerder voorgekomen.. en werd na 2 dagen of zo weer normaal..??
Ook gebeurd het dat het opeens veel kleinere letters zijn?
Ook dit hersteld opeens..
Als ik links onder klik om de programma's te zoeken die ik wil beslaat dat beeld(je) sinds dezelfde tijd het halve beeldscherm..
Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb neergezet
En dat er iemand is die (hopelijk niet weer een vista probleem) mij wil helpen en niet te ingewikkeld uit kan leggen hoe ik de instelling weer goed krijg..
Vast heel erg bedankt..Marloes
Ik weet niet hoe het is gekomen maar internet.. forums zijn groter als mijn beeldscherm sinds een 2 weken..
Ik heb geen idee of ik per ongeluk iets gedaan heb,

Onder rechts in beeld staat 100%.. ik heb geprobeerd het naar 75% te verkleinen, maar dat is de oplossing niet.. dan is het echt kleiner als het beeldscherm.
Het zit ook niet in rechts boven 'beeld verkleinen"
Het is ooit eerder voorgekomen.. en werd na 2 dagen of zo weer normaal..??
Ook gebeurd het dat het opeens veel kleinere letters zijn?
Ook dit hersteld opeens..
Als ik links onder klik om de programma's te zoeken die ik wil beslaat dat beeld(je) sinds dezelfde tijd het halve beeldscherm..
Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb neergezet

En dat er iemand is die (hopelijk niet weer een vista probleem) mij wil helpen en niet te ingewikkeld uit kan leggen hoe ik de instelling weer goed krijg..
Vast heel erg bedankt..Marloes