Shift alt prtscr hulp nodig!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbuis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden omdat ik op vakantie in de zon moest werken, de opties SHIFT ALT PRINTSCREEN gebruikt om het beeld zwart te maken en de letters wit zodat ik ook op het strand kon werken. Met dezelfde combinatie kon ik ook deze optie weer uitzetten. Dit lukte allemaal. Echter na een tijdje dit aan en uit gezet te hebben, ging het mis. Ik krijg nu nog wel de kleur terug in mijn scherm echter niet alles. Als ik bijvoorbeeld op facebook zit is de facebook pagina wit en ik kan alle berichten lezen maar als ik zelf iets wil plaatsen en begin te typen, zie ik mijn letters niet meer. Ook als ik in google bijvoorbeeld een zoekterm in typ, zie ik niet wat ik aan het typen ben en of ik dus spelfouten maak. Als ik dan weer de toetsencombinatie gebruik en alles weer zwart wordt, dan krijg ik weer wel een zwart scherm en dan pas kan ik de letters weer lezen. Ook mijn word achtergrond blijft zwart en wil niet meer wit worden.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb ook al bij configuratiescherm de opties contrast in en uitschakelen gebruikt.. echter blijft het probleem zich voordoen.

Groetjes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan