Shift f2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Beste Forumers, Met de Shift F2 toets open je een tekstveld op je formulier. Kan ik dit ook verwezelijken (automatisch) als ik het veld kies of aanklik? Thank you all. Friend

Met deze code:
Code:
Private Sub Tekst331_Click()
    SendKeys "+{F2}{F2}"
End Sub

OctaFish, geweldig :thumb: bedankt :thumb: Friend

Echt nog nooooooit problemen mee gehad.....

Wellicht niet, maar deze tip is wel afkomstig van experts die weten waar ze het over hebben.
Dat jij niet nooit tegen issues bent aangelopen is volstrekt irrelevant.

Tardis

Dacht het niet.... Iemand een oplossing geven voor een probleem dat niet bestaat, dat is pas irrelevant....

Het bekvechten is weer begonnen. Helaas heeft TS hier niets aan. Gelieve te bekvechten in een eigen topic a.u.b.

Het bekvechten is weer begonnen. Helaas heeft TS hier niets aan. Gelieve te bekvechten in een eigen topic a.u.b.

Het lijkt mij netjes om TS te waarschuwen voor problemen die kunnen ontstaan door het aanreiken van ongetwijfeld goedbedoelde oplossingen.
Vandaar mijn reactie.
Helaas lijkt OctaFish lange tenen te hebben en eea persoonlijk op te pakken.
En liever voort te borduren op preken voor eigen parochie.
Een "heee bedankt voor de tip!' had ook gekund.

Ik zal hier verder geen energie meer verspillen en dit forum verder lekker laten runnen door OctaFish.

Tardis

@Tardis,

Aan je advies aan de TS, daar is niets mis mee. Tevens schat ik jouw advies (de verwijzing naar de site) hoog in. Ik ken de site zelf ook en heb er een hoop van geleerd. Dus daar is niets mis mee.

Maar in de discussie tussen jou en Octafish probeer ik alleen neutraal te blijven. Het is zeker niet mijn bedoeling om met mijn opmerking jou tegen het hoofd te stoten. Jouw inbreng toont aan dat je een grote kennis hebt van Access. Dat geldt ook voor Octafish, alhoewel ik zijn opmerking.

Echt nog nooooooit problemen mee gehad.....

In deze niet relevant is getuige het artikel op de site waar jij naar verwees. Dit bevestigd dat er wel andere zijn geweest die er problemen mee hebben gehad. Dus Octafish heeft kennelijk geluk gehad. Vervolgens is onderstaande opmerking dus niet op zijn plaats.

Dacht het niet.... Iemand een oplossing geven voor een probleem dat niet bestaat, dat is pas irrelevant....

Uiteindelijk heb ik dus nu wel een mening gegeven.

Ik hoop in de toekomst nog veel van jouw adviezen te mogen lezen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan