shift toets kapot laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doolaar

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2004
hallo,

mijn kat vond het nodig om mijn shift toets los te trekken van mijn laptop (dell inspiron 9400). nu krijg ik die toets er niet terug op (hij blijft losgaan dan). Heeft iemand suggesties hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt

Ehh ..... Dell bellen?
Het zou jammer zijn als je een heel toetsenbord om die reden zou moeten vervangen.
Kijk eens goed of het bevestigingsnokje op het chassis van het toetsenbord niet is afgebroken (dan heb je pech) of van de betreffende toets (dan heb je geluk). In het laatste geval is de toets veelal - w.s. via Dell - te vervangen.

ik denk dat ik in de categorie pech hoor. Ik kan niet echt zien of er iets is afgebroken, maar dat zou wel verklaren waarom ik de toets er niet meer op krijg. Ik ben ook op zoek naar een plaatje van het toetsenbord waar ik kan zien hoe de toets bevestigd moet worden. Tot nu toe geen succes...

Bij Dell laten repareren is me net iets te duur voor een shift knopje (gelukkig heb ik er twee ;)).

Bedankt voor je reactie! :thumb:

hmmm, werkt idd net iets anders. ik ben de 50 al voorbij :confused:...
misschien toch maarde secondelijmtip toepassen :(

thx!

vraagt zich af hoe een kat een shift-toets van een laptop af kan halen... :eek:

dat vroeg ik me ook af... als tie je toetsenbord als krabpaal gebruikt en je tilt je kat vervolgens op dan is dat dus niet goed voor je toetsenbord :shocked:

hmmm, werkt idd net iets anders. ik ben de 50 al voorbij :confused:...
misschien toch maarde secondelijmtip toepassen :(

thx!

misschien is de secondelijm idd wel de oplossing. maar dan zou ik wel het minimale gebruiken. Ik heb wel eens een laptop gezien waar de spatie, shift en alt aan elkaar vast was geplakt.. dat werkte ook niet makkelijk! haha ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan