Shift toets werkt niet, en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik Cornelissen

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
hallo ik heb even een vraag mijn toetsenbord doet de laatste tijd een beetje vaag de shift toets werkt niet dus bijv voor hoofdletters enz de crtl toets doet het niet dus bijv voor crtl v of crtl z enz en ingame kan ik maar 1 toets tegelijk aanklikken weeet iemand hier waar dit aan licht en hoe dit te verhelpen is srry voor de leestekens maar dat gaat dus niet met het toetsenbord

groetjes rik cornelissen

Welkom op Helpmij.

De titel van je vraag is aangepast.
toetsenbord zegt niet zoveel over je probleem/vraagstelling.

oh ok srry

maar heb je niet een antwoord misschien tja ik heb dit al vaker gehad maar toen ging het gewoon opeens weg maarjah

Doet dit toetsenbord het ook zo vaag op een ander systeem?
Zo ja, is er duidelijk iets mis met het toetsenbord. :)

weet niet nog nooit uitgeprobeerd ja ik dacht eigenlijk misschien heb ik iets verkeerds ingedrukt ofzow ik eb er ook niet zo veel verstand van

Kijk eens in je configuratiescherm bij uhmm Toegankelijkheidsopties heet het denk ik. (Ik gebruik Engelstalige versies). Het kan bv zijn dat je daar iets aangevinkt hebt staan op het tabblad 'toetsenbord'

ik zat er net nog een beetje mee te frotten maar het licht niet aan de shift of crtl toets ofzo denk ik het is gewoon zo dat je maar 1 toets tegelijk aan kunt klikken weet iemand hoe dit kunt verhelpen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan