Ship Simulator hoge golven

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonwas

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Beste lezers,

Ik heb sinds kort het spel ship simulator 2008 het is een heel leuk spel. Maar ik zie filmpjes op youtube waar de golven heel hoog zijn (15,4 m). Ik weet wel hoe je de golf hoogte moet veranderen maar het gaat maar bij mij tot 4 meter. Weet iemand hoe ik de golven hoger krijg vertel het mij alstublieft.

Alvast bedankt

heb het spel nooit gespeeld maar wel dezelfde youtube filmpjes gezien met die hoge golven.
kan me zo indenken dat je niet met ieder schip (neem bijvoorbeeld een grote olie tanker) op zulke hoge golven kan varen. en dat daarom die hoge golven enkel mogelijk zijn bij slechts een paar schepen, (die sleepboten bijvoorbeeld).
raad je dan ook aan eerst even te kijken welk schip ze gebruikten in die filmpjes, en dan die boot te nemen en dan weer die golf hoogte proberen in te stellen, misschien dat je ze dan wel kan maken.

weet dit niet zeker zoals ik al zei, maar dacht ik geef toch maar de suggestie,
succes,

leon

heb het spel nooit gespeeld maar wel dezelfde youtube filmpjes gezien met die hoge golven.
kan me zo indenken dat je niet met ieder schip (neem bijvoorbeeld een grote olie tanker) op zulke hoge golven kan varen. en dat daarom die hoge golven enkel mogelijk zijn bij slechts een paar schepen, (die sleepboten bijvoorbeeld).
raad je dan ook aan eerst even te kijken welk schip ze gebruikten in die filmpjes, en dan die boot te nemen en dan weer die golf hoogte proberen in te stellen, misschien dat je ze dan wel kan maken.

weet dit niet zeker zoals ik al zei, maar dacht ik geef toch maar de suggestie,
succes,

leon

In ieder geval bedankt voor de tip,

Ik ga het proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan