Shockwave in Opera

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kenju
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Heeft iemand dit aan de praat gekregen??? Ik niet iig. Volgens de Opera plugin-help op de website dien ik een bestand 'np32dsw.dll' in de plugin-folder van Opera te vinden, maar die zie ik dus niet. Wanneer ik shockwave opnieuw probeer te installeren lijkt er niets te gebeuren. Het betreffende bestand is nergens te vinden.

Staat het bestand ook niet onder Extra --> Geavanceerd --> Plugins?

attachment.php

Bijlagen

• Plugin_Opera.gif
    Plugin_Opera.gif
    6,4 KB · Weergaven: 56
Nee, daar staat het ook niet bij. Ik heb op die pluginspagina hetzelfde staan als jij. NPSWF32.dll heb ik dus wel, maar np32dsw.dll, niet. Maar bij jou werkt het dus wel? Heb jij np32dsw.dll dan wel in de Opera plugin-map staan? Zo ja, zou je die dan eens hier willen toevoegen?

Nee, die staat er bij mij ook niet tussen, en als ik zoek in de map Opera dan wordt dit bestand ook niet gevonden.

attachment.php

Ik weet zo ook even niet of het bij mij wel werkt, kun je een site geven waar het bij jou niet lukt om flash af te spelen?

Bijlagen

• Opera_dll.gif
    Opera_dll.gif
    10 KB · Weergaven: 58
Ik weet zo even niet een reguliere site te vinden (typisch), maar hier kun je je flash en shockwave players testen. Het gaat dus niet om flash, wat het gewoon doet, maar om shockwave. Zie ook de bijlage. Wanneer ik op het betreffende scherm klik, wordt aangeboden de plug-in te installeren, maar als ik dat doe (zoals ik al meerdere malen geprobeerd heb), verandert er niets.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    28 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Inderdaad, ik heb precies hetzelfde als jij, en het vreemde is dat de normale install van Netscape (full) niet werkt.
Maar deze tip werkt wel. :)

Inderdaad. Bedankt voor je moeite. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan