Shopper-Pro & YTDownloader, hoe kom ik er van af??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchboy22

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2015
Hallo,

Ik heb sinds kort (ik denk dat ik ergens te snel op 'ja' heb geklikt) irritante reclames en pop-ups op elke website waar ik maar kom. De advertenties en pop-ups zijn van shopper-pro en YTDownloader. Nu wilde ik deze op de reguliere manier verwijderen via programma's & onderdelen ----> programma wijzigen/verwijderen, maar als ik de programma's daar wil verwijderen komt er een melding dat dit niet mogelijk is.

Ik heb er een screenshot van gemaakt:

foutmelding.jpg

Ook als ik alle Chrome activiteit afgesloten heb, zoals in de foutmelding staat, kan ik nog steeds niet deze programma's verwijderen!

Kan iemand mij alsjeblieft van informatie voorzien om alsnog deze twee programma's te kunnen verwijderen? Ik word namelijk echt krankzinnig en gestoord van al die ***** advertenties, reclames, banners en pop-ups.

Wie o wie kan mij uit de brand helpen?

Met vriendelijke groet,

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    72 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Ik heb net een volledige scan en een critical point scan met superantispyware gedaan, maar helaas zonder resultaat..
De vervelende banners, pop-ups en advertenties zijn er nog steeds.
Is er ook een mogelijkheid om deze programma's via een andere manier volledig te verwijderen? Bijvoorbeeld in het zwart/witte beginscherm als je de computer net opstart. Hier zag ik mijn vader in ieder geval veel doen vroeger.. ik weet niet of het ook via die manier kan.

Ik hoor het graag!

en adwcleaner geeft ook geen resultaat?

Na goed gekeken te hebben naar alle opties die superantispyware biedt, heb ik als het goed is alles verwijderd gekregen!
Tot nu toe heb ik geen last meer van alle eerder genoemde problemen.
Ik denk dat het nu verholpen is, heel erg bedankt!

oké en anders horen we het wel.
succes verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan