shopperreports

Status
Niet open voor verdere reacties.

thompieboy

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
sinds kort als ik iets in typ op google komt eraan de linkerkant van mijn scherm de heletijd shopperreports weet iemand hoe je dat kan verwijderen?

ik wil niet eerst allemaal dingen installeren, ik keek op deze site en er stond dit: U kunt ShopperReports verwijderen door naar de "Add or Remove Programs" sectie in uw Control Panel. Selecteer de "ShopperReports" applicatie in de lijst en klik op de knop 'Verwijderen'.
????????????????????????????????????????????????????????????maar daar snap ik ook niks van

Wat is er moeilijk aan een programma verwijderen onder Windows?:o

ik wil niet eerst allemaal dingen installeren, ik keek op deze site en er stond dit: U kunt ShopperReports verwijderen door naar de "Add or Remove Programs" sectie in uw Control Panel. Selecteer de "ShopperReports" applicatie in de lijst en klik op de knop 'Verwijderen'.
????????????????????????????????????????????????????????????maar daar snap ik ook niks van

[Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl
Kijk of je daar dat shopperreports gebeuren aantreft om te verwijderen.

PS: Zo moeilijk is dat niet, want ditzelfde is te bereiken via Configuratiescherm -> Software

Tijs.

Vertaling

Hallo, ik zag dit staan en probeerde het, en het werkte. Wat daar staat is simpel gezegd ga naar start, Klik op configuratie scherm en vervolgens op Programma's verwijderen, klik dan op dat shopperreports (2x) en volg dan de deinstalatie setup.
Groetjes Vincent,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan