shoutcast fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
Hoi ik heb het volgende probleem met shoutcast volgens mij closed hij hem gelijk hoe kan dat fout heb ik in bijlage mee gestuurd.
als ik kijk op shoutcast kan hij hem niet eens vinden en vis de site is die ook niet op te starten via winamp.
wie kan me helpen zo spoedig mogelijk alvast bedankt groetje smike
 

Bijlagen

  • fout.jpg
    fout.jpg
    95 KB · Weergaven: 56
Ik heb je vraag een paar keer gelezen en het plaatje ernaast gehouden. Ik kan echter totaal geen touw aan het hele verhaal vastknopen.

Leg eens begrijpelijk uit wat het probleem is.
 
hoi
van de vorige vragen waren voor me zelf omdat ik een router heb van sweex 4ports kan ik geen shoutcast opzetten omdat de poorten dicht zitten en krijg niet voor me kaar poorten open te zetten.

deze fout is bij iemand anders eerder werkte het perfect maar nu kan iemand anders niet meer luistern omdat het niet te vinden is in the shoutcast lijst en vis de site inloggen om te luisteren wil ook niet.dus misschien kon je bij deze bijlage een fout zien en zo ja wat.
alvast bedankt groetjes mike
 
Tiborv,
het ligt niet aan jou - ik begrijp er ook geen bibs van.

Mike16,
misschien kun je proberen je vragen in begrijpelijke zinnen te formuleren, liefst met leestekens (je weet wel, punten en komma's en dergelijke)? Als je vraag begrijpelijk is, is de kans op een antwoord een stuk groter.
 
Heb je wel winamp 2.x? Want ik geloof dat shoutcast (nog) niet werkt met winamp 3.x.

@tiborv & buffy ->geef wel een antwoord maar vindt het probleem ook een beetje vaag. Een tip voor Mike16,wanneer je verwijst naar vorige problemen graag een link hiernaar erbij. En wanneer die problemen er niets mee te maken hebben gewoon niet vermelden en gewoon de achtergrond informatie geven.

De groeten,
Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan