Shoutcast server

Status
Niet open voor verdere reacties.

levenloos13

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Hallo,
Ik had een vraag aan jullie,
Ik heb sinds vandaag een shoutcast server! Werkt perfect heb de poort opengezet die open moest staan. Andere mensen kunnen mijn horen praten en kunnen mijn muziek horen!

Eigelijk is ie dus al helemaal klaar.
Mensen kunnen de website bezoeken via mijn ip adres enz maar nu zit ik met een probleem.
Een vriend van mij wil ook draaien op mijn server.

Ik heb alles bij hem geinstaleert en probeer dan ook bij zijn winamp in te loggen op de shoutcast server.

Dit werkt dus niet!!
De poorten staan gewoon open de server staat bij mij aan en hij kan niet op mijn server komen om te draaien!

Wat kan het probleem zijn?
Alvast bedankt!

Hallo,
Ik had een vraag aan jullie,
Ik heb sinds vandaag een shoutcast server! Werkt perfect heb de poort opengezet die open moest staan. Andere mensen kunnen mijn horen praten en kunnen mijn muziek horen!

Eigelijk is ie dus al helemaal klaar.
Mensen kunnen de website bezoeken via mijn ip adres enz maar nu zit ik met een probleem.
Een vriend van mij wil ook draaien op mijn server.

Ik heb alles bij hem geinstaleert en probeer dan ook bij zijn winamp in te loggen op de shoutcast server.

Dit werkt dus niet!!
De poorten staan gewoon open de server staat bij mij aan en hij kan niet op mijn server komen om te draaien!

Wat kan het probleem zijn?
Alvast bedankt!

Aan dit probleem word gewerkt op msn ;)
in naam van levenloos

Laatst bewerkt:
geen hulp meer nodig ,

leuk om een eigen shoutcast zender online te brengen :) kun je eens laten zien waar je die gekocht hebt :)?

Hallo,

Je hebt wel rehten voor muziek nodig.... Anders komen de vrienden van SENA het bij je innen....

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Dat ligt er aan. Als je rechtenvrije of eigen muziek uitzendt....
Maar dat laten we lekker aan de mensen zelf over :)

Dat ligt er aan. Als je rechtenvrije of eigen muziek uitzendt....
Maar dat laten we lekker aan de mensen zelf over :)

Danku dat zou vriendelijk zijn
maar even toch zeggen

Een shoutcast server kost geld als je hem host bij een hostingsbedrijf maar zoals alles kan je ook zelf hosten ;) in dit geval een shoutcast

google even shoutcast download de GUI versie ;) en je bent klaar om je eiogen radio te starten op je ip :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan