shoutcast status op me site

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik ben op zoek naar een script dat de srus van me shoutcast op me site kan weergeven .
wat inhoud of hij actief of niet actief is
welke dj en hoeveel luisteraars
en welke bitrate .

het moet niet zo zijn dat wat ik nu heb de inlogs moet hebben van de server

ik heb hotscripts al uitgeplozen kwam op een duits script uit helaas slaat dat een txt bestand op maar geeft niks weer en snap er verder niks van van dat scriptje

http://www.hotscripts.com/Detailed/30529.html
en via google kwam ik ook telkens op dit script uit

Even snel gekeken, verder niet echt tijd voor, maar als je kijkt op http://www.actifuse.com/karuna/streamtest/query.php

is dat het script wat jij gevonden hebt, enige wat ik in de bron heb aangepast is de shoutcast url die hij checked en ik heb de variable van de streamcache aangepast naar 'streamcache.txt' en deze chmod 777 gedaan.

zoals je ziet is de overige data leeg (ga ervan uit dat dit een instelling is van diegenen die uitzend) maar je ziet wel aan die '1' dat hij aanstaat.

--karuna

het zou kunnen dat dit het is dit is denk het uitlees script van dat script waar ik niet verder mee kwam aan dat bij behoorende txt bestand te zien dan ik ga even testen of ik hier iets mee kan anders wordt het verder zoekken .

ik heb intussen nukecast ingebouwd maar dat is ook niet echt alles wat ik dacht dat het was geeft wel veel weer

heb je onderaan in die query.php wel die regel uitgecommentarieerd? iets van 'showsource($_url);' (doe dit uit mijn hoofd want ben nu niet thuis)

nee heb ik verder niks aangedaan ben aardig opweg met php maar weet nog niet alles soms snap ik het nog niet helemaal helaas vandaar ik veel dingen doe op basis van iets bestaands en om er wat van te leren ga ik daar op verder bouwen

als je die regel dus un-comment krijg je wel wat op je scherm te zien :)

ik heb er nog aan gesleuteld dat werkte in in ieder geval maar is helaas niet naar wens dat ik die php code erbij zie ik wil alleen de statussen zien en dat lukt me dus niet en de gebruiksaanwijzing van het script is niet echt je van het

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan