Shtyle.fm: virus of phishing of harvesting tool ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

PH-RVG

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Ik kreeg een e-mail van een goede vriendin in het buitenland waarin stond dat ze nieuwe foto's op shtyle.fm had geplaatst. Om die te kunnen bekijken moest ik registreren. Foto's van mijn vriendin vond ik niet ... maar wel kregen alle mensen die in mijn outlook adresboek stonden dezelfde boodschap met mijn naam er onder.
Er lijkt geen virus te zijn; ik kan het met geen enkel tool vinden, maar ik vertrouw het niet.
Graag advies

Vast dank
Rob

Ik kreeg een e-mail van een goede vriendin in het buitenland waarin stond dat ze nieuwe foto's op shtyle.fm had geplaatst. Om die te kunnen bekijken moest ik registreren. Foto's van mijn vriendin vond ik niet ... maar wel kregen alle mensen die in mijn outlook adresboek stonden dezelfde boodschap met mijn naam er onder.
Er lijkt geen virus te zijn; ik kan het met geen enkel tool vinden, maar ik vertrouw het niet.
Graag advies

Vast dank
Rob

Gewoon een vorm van e-mail spam...

Je zou dit nog even kunnen doorlezen en scannen met beide programma's

Grt

Rens

Dankjewel, maar dat had ik al gedaan.
Ik wilde gewoon zeker zijn (ook voor alle anderen die ik er onbewust mee heb opgezadeld) dat er niet nog iets verborgens achterblijft.
Bovendien: de site is "gewoon" in de lucht en presenteert zich als een soort facebook. Hoe krijg je die mensen de lucht uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan