Shuttle X50V3L

Status
Niet open voor verdere reacties.

azegers87

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2012
nou heb ik vandaag shuttle x50v3l all in one pc binnen van alternate
waardeloos ding krijg nog niet eens beeld moest 2 geheugen dimmen kopen en ssd hardeschijf had bij gekocht
netjes geinstalleerd volgens de handleiding maar niks geen beeld start dus niet op
waardeloos nooit meegemaakt verleden veel computer spullen besteld maar dit nog nooit mee gemaakt
ik het een hele boze serieuze klacht ingediend dat dit gewoon rotzooi is wat niet werkt en niet getest is
dit is de eerste keer bij alternate besteld maar hoogst waarschijndelijk ook de laatste keer
ik koop niet meer bij die rotzooi verkopers

Een barebone (want dat is je systeem) is veelal zonder Ram en SSD/HDD, op de site staat het overigens niet echt duidelijk dat je dat nog moet aanschaffen..
Ikzelf denk dat je een DOA hebt, een Dead On Arrival, Alternate zou ik zeker hierover benaderen, iets wat je al gedaan hebt...
Het tegenbericht van hen zou ik afwachten,
Jammer voor je dat het zo gelopen is, Alternate is zéker géén slechte 'tent' om de boel te kopen ..

Mocht je dus een vervangend artikel krijgen, kijk dan even of je geheugen er wel mee matcht, er kan nl. maximaal 4 GB in ..

Alternate zal je inderdaad zonder gezeur een vervangend exemplaar/omruiling aanbieden.

Geen enkele pc zaak zal van tevoren nieuwe producten uitpakken om deze vervolgens te testen. Dat je er vanuit gaat dat men dat doet vind ik erg vreemd.

ja geheugen heb daarbij 2 dimmen ddr3 geheugen kaarten kun je gelijk mee bestellen 2 van 2 GB totaal 4 GB dat is ook wat die maximaal aan kan
en dan hardeschijf mee besteld SSD schijf 2,5 inch maar heb ook andere hardeschijf geprobeerd niks geen beeld en een gheugen dim geprobeerd niks geen beeld als aanzet links beneden in onderin branden alleen 1 en derde lampje tweede hardeschijf niet
hij start het moederbord gewoon niet op en heb ook fotos gemaakt mij lijkt dat die onderdeel mist
P6240026.jpg

P6240028.jpg

hier als afbeeldingen goed te zien zijn
want ik neem aan dat je verders alleen hardeschijf en geheugen dimmen aan moet schaffen
ik heb ook gemailt ja en voorstel gedaan dat ze met pakket dienst een nieuwe kunnen sturen en dan deze huidige meenemen
want ga zelf niet opsturen voor reparatie en dan weken niks
vind wel die service kunnen geven kan klaag in nergens meer over bij alternate
dat is toch binnen de 14 dagen ofzo

Beste azegers87, is deze topic ingezet als klaagzang naar de winkel waar je deze hebt gekocht, of doelgericht op een probleem dat hier om een technische oplossing vraagt?

Waar mist er naar jouw idee een onderdeel dan? Naar mijn idee is alles gewoon aanwezig op je foto.

Mijn ervaring met Alternate is dat er gewoon altijd netjes afgehandeld wordt wat defecte producten e.d. Wat service betreft is Alternate altijd heel eerlijk en snel. Als er iets kapot is, ben jij als consument verplicht om de winkel een kans te geven om het product te vervangen/laten repareren. Zoals het nu op mij overkomt ben je gelijk tegen Alternate gaan flippen, terwijl ze niet eens de kans hebben gehad om het probleem op te lossen. Iets wat naar mijn mening niet netjes van jou is.

nog geen reactie van alternate voor dat product gekocht had vroeg ik aan hun of daar windows 8.1 32 bit kan worden geinstalleerd
daar kreeg ik toen reactie van:

Dank voor uw bericht. U kunt de genoemde Windows-versies zonder problemen installeren in combinatie met dit systeem.Houd er echter wel rekening mee dat een 32 bit besturingssysteem maximaal 3 GB aan geheugen kan aansturen. Binnen Windows wordt de 4 GB wel herkent, maar effectief zal het systeem 3 GB gebruiken.

die vraag heb ik nou ook gesteld aan http://www.shuttleshop.nl/ nou deze site tegen ben gekomen had liever daar gehad daar kun je dit type samenstellen en bouwen ze voor je in en kan die ook getest worden
opzich zelf niet moeilijk maar als zelf moet doen zit je mee in zon nieuw apparaat te prutsen
en ja weet niet wat het is waar nog een aansluiting zit zoals je ziet op 2de foto dat is denk ik voor voor zon printplaatje waar je 2 serial com poorten en een paralel poort kunt aansluiten
maar mij lijkt dat die niet voorledig aan gaat net of ergens stroom op mainboard blokkeerd geen stroom signaal door geeft
ja ze kunnen monteur sturen die komt maken of ze ruilen hem om voor een andere
zou ook nog bij de fabrikant kunnen informeren of dit een herkent probleem is bij dit model
PS let aub niet op mijn typefouten

Beste, ik heb nog geen antwoord gehad op mijn wedervraag in bericht #5

een klaagzang ja nog steeds geen enkele reactie gehad eergisteren mee gestuurd zou toch binnen 24 uur antwoord moeten krijgen
nee als je iets wild kopen of bij wild bestellen krijg je die zelfde dag antwoord maar om product om te ruilen nee dat heeft geen haast
beetje tijd rekken deze week kan ik iedere dat klaar staan voor de pakket dienst om nieuwe ontvangen en deze defecte mee te geven
volgende week kan het niet overdag werken en volgende week heb ik na een dag werken echt geen zin en geen tijd om dat defect ding naar postkantoor te brengen en daar voor verzendkosten betalen en dan weer weken wachten tot je reactie krijgt
en dan pas naar mij opgestuurd
nee als je zegt wil je 100 euro hebben dat horen of lezen ze wel maar aangeven voor defect product daar kan gerust dagen en weken overheen gaan
ze kunnen op ten minst iets laten weten enigste wat je krijg is automatische bericht van vraag is ontvangen u krijgt binnen 24 uur antwoord
Nou mooie niet dus

misschien een beetje cru gezegd hoor, maar misschien ligt het aan de manier van communiceren van jou uit?

Je kunt ze overigens ook gewoon bellen....

dan van dat #9 bericht dat is wat ik denk en dat is vrijheids van meningsuiting ik heb verders gewoon voorgesteld ruilen met een ander exemplaar
en ja als geen reactie krijg bellen enigste optie maar jullie denken dat ik bij hun heb zitten schelden en dat ik dadelijk kwaat aan telefoon kan zitten
dus wat ik hier heb gezegt heb ik niet zo op deze manier tegen hun gezegt
maar overigens als iemand weet wat het probleem kan zijn of welke problemen dat kunnen zijn zijn welkom hopelijk weet ik straks wat meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan