Sid Code Terug Veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnfre1

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2009
Hoi

Eergister was ik windowblinds enchanted aan het instaleren. en toen stond er bij dat ik mijn Sid code moest veranderen met NewSID.exe. dus ik denk oke, En heb toen dat programma gestart en gewoon conitue volgende gedaan en vergeten op de SID code te letten dat was dom weet ik :rolleyes: . maar nu is mijn vraag hoe weet ik wat mijn oude SID code is en hoe kan ik hem terug veranderen want ik had eerst niks meer op met pc en toen heb ik maar systeemherstel gedaan en toen had ik alles weer maar heel veel zoals alle offic-applicaties doen het niet en adobe photoshop en dergelijken. Als iemand me a.u.b zou willen helpen bedankt :thumb:

Wow. Er staan zowat geen punten, in plaats daarvoor staat er een ''en''.
Dat is best lastig om te begrijpen.
In ieder geval staat die SID vaak op je router of in een boekje die erbij zat, voor die programmas kan je het gewoon opnieuw installeren nadat je het hebt verwijderd.

ik zal het is even proberen dan. Moet er een code op het modem of op de router staan ?

Laatst bewerkt:
Je SID ga je niet in je router vinden. Security IDentifier is een unieke code van je Windows installatie en heeft dus niets te maken met een draadloos netwerk SSID waar crime het mee verward

Volgens mij gaat je enige oplossing zijn een herinstallatie van de verschillende programma's.

Volgende keer beter opletten bij illegale zaken ;)

Laatst bewerkt:
dus ik zou er niet achter kunnen komen welke ik eerst had. Welke Programma's zijn dat dan of zouden het kunnen zijn ?

Dat heb ik al gedaan. Dan doen ze het nog niet ik kan mijn muziek in mijn muziek mapje ook niet meer luisteren, als ik dat wil staat er dat ik geen toegang heb tot die computer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan