Side By Side foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter WV91
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WV91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2015
Hallo,

Ik heb het volgende probleem en ben er zelf al wel een paar uurtjes mee bezig geweest de afgelopen dagen maar kan nergens een sluitende oplossing vinden . En de Software leverancier is ook niet te contacteren hierover. (SAP)

Ik heb Crystal reports 2013 gekocht van de online SAP Store en heb vervolgens de software gedownload en de productie key geactiveerd.

maar bij het runnen van het programma krijg ik de volgende foutmelding:

;\Program Files 9x860\SAP BusinessObjects\SAP BusinessObjects Enterprise XI4.0\win32-x86\crw32.exe

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing of gebruik het opdrachtregelrogramma sxstrace.exe voor meer informatie

Logboek zegt het volgende (Bron Side by Side, fout id 33):

Kan activeringscontext voor 'C:\Program Files (x86)\SAP BusinessObjects\SAP BusinessObjects Enterprise XI 4.0\win32_x86\crw32.exe' niet maken. Kan afhankelijke assembly Microsoft.VC80.MFC,processorArchitecture="x86",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",type="win32",version="8.0.50727.4053" niet vinden. Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose.

Iemand hier ervaring mee? Als ik er naar google krijg ik dat de foutmelding bij meerdere programma's kan gebeuren. Niet specifiek bij Crystal reports.

Iemand hier die een briljant idee heeft hoe dit op te lossen?
In ieder geval bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan