Sidebar start niet meer automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Ik heb vandaag Vista opnieuw geinstalleerd, alleen nu is het zo dat de windows sidebar niet meer automatisch opstart. De eerste 2 keer opstarten was dit wel het geval, tot ik per ongeluk een proces afsloot in taakbeheer waardoor de pc ineens opnieuw opstarte.
Toen starte de sidebar dus niet op en heb ik hem handmatig gestart.
Bij de instellingen staat nog altijd aangevinkt dat hij automatisch opstart bij het starten van windows, maar dat gebeurt dus niet!
Ik heb zelfs nog een systeemherstel gedaan naar een punt voordat ik dat proces afsloot, maar ook dat heeft niet geholpen. Nu is het niet zo'n moeite om die sidebar handmatig op te starten maar het zou makkelijk zijn als hij dat toch vanzelf deed.

Heeft er iemand enig idee wat het probleem kan zijn, en uiteraard, de oplossing?!
Bedankt alvast!

Start de Sidebar even handmatig op, klik daarna 1x met rechts op het Sidebar-icoontje rechts onder in je taakbalk, kies voor eigenschappen en plaats een vinkje voor Windows Sidebar automatisch opstarten

Start de Sidebar even handmatig op, klik daarna 1x met rechts op het Sidebar-icoontje rechts onder in je taakbalk, kies voor eigenschappen en plaats een vinkje voor Windows Sidebar automatisch opstarten

Dat staat dus al aangevinkt, heb ik ook in mijn verhaaltje gezet.
Maar evengoed wil hij niet automatisch opstarten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan