Sidebar start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Akuist1865

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Hallo,

Sinds ik vanmiddag Internet Explorer 8 heb geinstalleerd werkt Windows Sidebar niet meer. Ik krijg een application error telkens als ik windows opstart. Ook bij andere gebruikersnamen werkt sidebar niet. Dit zijn de details:

Toepassing met fout sidebar.exe, versie 6.0.6001.18000, tijdstempel 0x4791952a, module met fout ntdll.dll, versie 6.0.6001.18000, tijdstempel 0x4791a7a6, uitzonderingscode 0xc0000374, foutmarge 0x000b015d, proces-id 0x1640, starttijd van toepassing 0x01c9a9928118fd68.

Kan iemand mij helpen met het verhelpen van dit probleem?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
gewoon nog even teruggaan met een herstelpunt zou ik zeggen.

Zo te zien heeft windows dan maar weer een aantal bugs in de nieuwe browser van microsoft zoals we van hen wel zowat gewoon zijn maar perfect kan het natuurlijk nooit zijn van de eerste keer, dat is het met geen enkel besturingssysteem/browser/programma/...

Ik zou dus nog even afwachten & later nogmaals proberen om IE8 te installeren.

Ik heb er trouwens geen last van omdat ik een trouwe gebruiker ben van Firefox ^^

Ik heb ook IE8 geinstalleerd en heb geen problemen met de Sidebar.
Je kunt het volgende proberen:
1. Open a command prompt by being Administrator (Right click on Command Prompt and click Run as Administrator)
2. CD c:\Program Files\Windows Sidebar ........(CD is a DOS COMMAND for CHANGE DIRECTORY )
3. Run these commands in this order:
1. regsvr32 -u sbdrop.dll
2. regsvr32 -u wlsrvc.dll
3. regsvr32 atl.dll
4. regsvr32 sbdrop.dll
5. regsvr32 wlsrvc.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan