Siemens A50 trilt als trilalarm is uitgeschakeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenimex

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2001
Berichten
163
Ik heb een Siemens A50, met een rare eigenschap. Wanneer ik het trilalarm uitzet, en ik word gebeld, trilt het toestel één keer. Als ik het trilalarm aan heb staan, trilt hij de hele tijd. Ik heb hier geen last van als ik SMSjes ontvang. Is hier een oplossing/oorzaak voor?
 
Sommige toestellen zijn zo geprogrammeerd als je beschrijft.
Wat is het probleem?
 
Het probleem is dat ik niet wil dat ie trilt als ik het trilalarm uit heb staan.... :D Kan dat?
 
volgens mij kun je m instellen, in 3 omgevingen wat lawaai betreft, extreeem lawaai, stille omgeving en normaal, kijk of je die instellingen goed hebt staan

menu, profielen, en stel de juiste instellingen in

normaal, stil, of luidruchtig
 
daar heb ik ook gekeken, in mijn profiel staat het Trilalarm uit, maar het maakt niets uit.
 
stel je denkt dat je alles goed ingesteld hebt , in normaal, maar je instelling van de telefoon is stil, reageert de telefoon op die instelling van stil, je moet dus ook een van die drie al vast gaan instellen,

daar zit de fout, weet het zeker

maw als je de telefoon instelt , zonder trilalarm, moet je er voor zorgen dat die instelling ook de hoofdinstelling van je telefoon is.

Staat ook zo in het boekje omschreven
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gecheckt, zowel bij de hoofdinstellingen als in mijn profiel (profiel Normaal) staat het trilalarm uit. Toch trilt hij nog... Ik snap er nix van :S
 
naar de winkel gaan misschien?
 
en heb je geen boekje er bij???

staat het ook in
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan