Siemens c72 in de wasmanchiene !

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Kingpin*

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
ik heb perongeluk mun telfeoon in de wasmanchiene gelecht nu heb ik alle klepjes er af gehaald en accu uit gehaald en in de zon gelegd
kan ik hem beter in de zon leggen of niet

Ik denk dat je pech hebt.
Probeer die met een haardroger voorzichtig te drogen en daarmee blaas je het ook zuiver.

succes

Met fohn en wattenstaafjes droogmaken en ruilen/verkopen als het nog gaat want hij zal uiteindelijk toch kapot gaan aan dit avontuur.
Kalk en zouten krijg je niet helemaal weg

Daar de batterij er nog in zat is de kans op sluiting wel erg groot, dus ik denk niet dat hij nog te redden valt.
De batterij pas weer plaatsen als je er absoluut zeker van bent dat alles echt goed droog is.

ps. zou je niet een andere avatar kunnen gebruiken, je gebruikt nu de zelfde die crash al jaren gebruikt,en dat is best verwarrend.

http://www.helpmij.nl/forum/member.php?u=14292

Vriend van mij is ooit eens met zijn telefoon door het ijs gezakt.. telefoon laten drogen (boven/op de kachel), wat schoongemaakt en hij deed het weer perfect :)

Maar idd, als je m nog kan verkopen zou ik dat doen want water is nooit goed voor die dingen lijkt mij :)

Buiten het feit, dat je mijn Avatar gebruikt(graag aanpassen), mag je ook je handtekening aanpassen. Deze voldoet niet aan de regels.;)

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin heeft haar telefoon eens in de WC laten vallen en heeft hem daarna ook nog geprobeerd aan te zetten, wat uiteraard niet ging.

Ze heeft toen de batterij eruit gehaald en het spul een dag laten drogen boven de kachel (Niet OP de kachel, maar op de vensterbank). Telefoon werkt alweer een klein halfjaar zo.

Het schijnt dat je zelfs beter je telefoon helemaal uit elkaar kan halen en met gedestileerd water moet afspoelen (Of met alcohol voorzichtig schoonmaken). Want zeep wil je niet in je GSM hebben.

Trouwens, een GSM verkopen die ooit in het water gelegen heeft en waarvan je weet dat ie het uiteindelijk echt wel begeeft is echt lame, gelieve ook niet meer zulke berichten te posten.

Laatst bewerkt:
BrEeZeR zei:
Trouwens, een GSM verkopen die ooit in het water gelegen heeft en waarvan je weet dat ie het uiteindelijk echt wel begeeft is echt lame, gelieve ook niet meer zulke berichten te posten.

Bovendien is het niet toegestaan dit, zonder het euvel te melden aan de koper, te doen. Je bent namelijk verplicht verborgen gebreken te melden aan de koper als je daar weet (of als het aannemelijk is dat je daar weet) van hebt.

De mijne is ook in de wc belandt onderweg in een wegrestaurant.Ik heb de voor en achterklep er afgehaald en het ding toen op de blower die langs de voorruit gaat gelegd. Doe het alweer een halfjaar prima :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan