Siemens Cf 62

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokkie14

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
Ik heb laats deze telefoon gekocht maar als ik word gebeld en ik doe mijn kleppie open dat staat er een bevestiging of ik hem wil opnemen of afwijzen. ik wil deze bevestinging weg heben en zodra de klep open gaat meteen iemand aan de lijn hebben

Hoe doe ik dit ik kan niks vinden in de intstellingen en in het boekje staat ut ook niet??

Alvast bedankt

Gr Joram:D

Volgens mij staat op blz. 20 van de handleiding de oplossing (met verwijzing naar blz. 71)

Euh.. nee niet echt:P Op die pagina gaat het over tekstinvoer en op pagina 71 is het boekje afgelopen:p

hm,
ik heb zojuist bij Siemens een .pdf gedownload, ik maak even 2 srcreendumps voor je.
Ze komen zo............

Ik kan mij natuurlijk vergissen, maar ik meende op pagina 20 en de pagina waarna verwezen wordt, de "oplossing" te lezen........?

Bijlagen

• dump1.jpg
    dump1.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 26
instellingen, oproepinstellingen, clamshall, automatisch beantwoorden

Heb jij wel het goede boekje, want het kostte echt niet meer dan 1 minuutje om de (mogelijke) oorzaak in die juiste handleiding op te sporen?
De handleiding die ik bij Siemens heb gedownload, telt 119 pagina's (inc. index).

Laatst bewerkt:
ik heb een boekje erbij gekregen waarop de mobiel en cf 62 staat

does..:P hij telt maar 75 bladzij

raar maarjah door jullie hulp ben ik helemaal happy met me mobiel :P:thumb:

't is een kleine moeite om je het pdfje te mailen als je dat zou willen (of je zoekt 'm zelf even op bij Siemens......), zeg 't maar.

't ding is reeds onderweg naar je, maar de grootte is 2351 Kb, dus het kan even duren voor je 'm hebt. (Haal je mailadres maar weer weg)

ik ga 'm van m'n harddisk verwijderen (ik hoop dat je 'm inmiddels hebt......?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan