Siemens dect telefoon probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

siemenjan

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Hallo allemaal,

Ik heb hier thuis sinds een paar weken een probleem met onze telefoon. Geen idee of het aan de provider UPC ligt of aan onze telefoon. Ik vermoed de telefoon.

Het probleem: om de zoveel minuten krijgen wij een 'nieuw bericht' op onze telefoon. Normaal gesproken is dit een gemiste oproep waar we het nummer kunnen zien. Maar we zien nooit een telefoonnummer, en op de voicemail zijn geen nieuwe berichten.

Bereikbaar zijn we wel, om het knipperende schermpje met 'nieuw bericht' weg te halen moeten we de voicemail bellen. Het maakt niet uit welk voicemailnummer ik bel. Of het nu 1233 is of 084000 (oude kpn), het is dan weer weg.

Iemand hier ervaring mee of kennis?

Hoi,

Ik krijg toch eerder de indruk dat er iets met je 'voicemail-box' bij UPC mis is.

Heb je je voicemail al een keer uit - #61 na de kiestoon - en weer aan gezet (*61 na de kiestoon)?
Voo alle zekerheid: zet je toestel van Siemens eens een keer uit en haal ook de stroom van de centrale. Zet hierna eerst de centrale (van Siemens dus) weer aan, en pas hierna de handset.

Mocht dit allemaal niet helpen, dan contact opnemen met UPC. Zij kunnen al je instellingen aan hun kant resetten en vaak ben je dan ook van het probleem af.

siemens gigaset al 185

hallo

ik heb een siemens gigaset al185 gekocht en aan gesloten op m'n upc modem
echter ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden vreemde is dat ik soms maar 1x kan bellen en dan gaat de tel in gesprek en blijft in gesprek.
upc gebeld maar die zeiden de "modem staat vast" stekkers er uit 30 sec wachten en dan
weer aansluiten zonder tel kabel dit gedaan maar geen resultaat .hoor ook geen gesprekstoon
als ik de oude tel "Panasonic"inplugged doet de tel het gewoon

op de modem knippert ook het tel lampje als ik de gigaset er in plugged dit is normaal
allen het geval als ik een gesprek voer

heeft iemand dezelfde problemen of een oplossing

hoor graar\Gerrit Jonkman

Welkom,

Uit onze voorwaarden:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Graag een eigen vraag plaatsen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan