Siemens device verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb de volgende vraag:

Lang geleden heb ik ooit foto's van een telefoon proberen te halen van mijn zwager op deze computer, dat is wel gelukt, maar nu zit ik nog steeds met dat er iets van dat programma op staat....ik laat het zien in de bijlage.

Hmm, het is geen onoverkomelijk probleem, maar ik hou niet van overbodige dingen op mijn pc, m.a.w. het staat niet netjes....(ahum);)

Ik kan dat icoontje van Siemens device dus niet verwijderen, wat ik ook probeer....ik heb het programma al wel verwijderd, maar dat dat daar dat icoontje van Siemens device staat is mij een doorn in het oog.

Wie weet hoe ik dat weg krijg?

Thee.

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    29,7 KB · Weergaven: 28
Misschien met Unlocker.

Zeker in veilige modus in een dosbox, moet je wel de exacte plaats en naam van het bestand weten.

Heb je de software op de juiste manier verwijderd, dus via Configuratiescherm --> Software of via het startmenu de Siemens sofware verwijderd?

Zo ja, kun je ook nog eens Ccleaner proberen om de restanten van de software van je harde schijf te verwijderen.

De vraag heb ik trouwens een passende titel gegeven en verplaatst naar een geschiktere sectie.

Gut, geen idee....... aan jullie allebei....

Ik heb Siemens-telefoon-camera verwijderd, maar vraag me niet hoe, het is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb, dus dat weet ik niet meer. Ik zie het in ieder geval nergens meer staan, zowel bij de 'software' als in mijn 'startmenu'. en ik weet al helemaal niet meer de exacte plaats en naam van het bestand van Siemens-telefoon-camera....dus dat schiet niet erg op.
Bij 'program files' in 'deze computer' staat het er ook niet bij.

Er is niet een mogelijkheid om dat icoontje te verwijderen? Want als ik er op rechtsklik dat staat 'verwijderen' er niet bij.....:confused:

Wat je kunt proberen is de software opnieuw installeren en dan op de juiste manier deïnstalleren, mocht dat niet lukken probeer dan lange Pier zijn optie eens of schoon je systeem op met Ccleaner.

Indien je in de mapopties alles zo zet dat ook alles zichtbaar is, en je gaat in de verkenner zoeken naar bestanden met de extensie lnk, dus *.lnk, dan vind je hem zeker in de map bureaublad in het account all users of je eigen account.

Met het 'zoeken' heeft ie alleen coreldraw.ink gevonden, jammer genoeg geen Siemens.

Ccleaner vindt ook niks, die laat ik sowieso elke week draaien, dus dan had ie dat al verwijderd moeten hebben...

Software opnieuw installeren is geen optie, heb de cdrom niet meer...telefoon was van mijn zwager (heeft alweer een andere).

Meen dat ik geen *.ink had voorgesteld maar *.lnk, een afkorting van link.:rolleyes:

Oeps, sorry, verkeerd gelezen.....:o

Maar ik heb net met *.lnk laten zoeken, maar niets hoor....jammer er staat niets van Siemens tussen.

Wat nu? Of beter gezegd: is er een wat nu?:rolleyes:

Ik heb Unlocker geinstalleerd en wat nu?

Er staat zo'n icoontje van Unlocker in de taakbalk onderin, maar ik krijg het maar niet aan de gang...Als ik naar 'deze computer' ga en met rechts op het 'siemens device' klik staat daar géén Unlocker...:confused:

???? Wat nu, lange Pier?

Hoi Lange Pier,

Daar staat: hide icon, autostart (met een vinkje ervoor) en exit.

Je hebt dus niet in je contextmenu unlocker staan?

Maare, geef het op, staat daar alleen maar in computer.

Sorry maar ik snap je vraag niet....mijn contextmenu...?? wat is dat? hij staat in startmenu en in mijn taakbalk...

En je tweede zin begrijp ik al helemaal niet.....:o

ik ben er al achter wat het contextmenu is.....:o

maar ik zal je nog 'ns een bijlage van mijn 'deze computer' laten zien.....
daar zie je Siemens Device staan en als ik daar dus op rechtsklik dan komt daar géén Unlocker te staan, ik heb het bij de anderen geprobeerd, daar dus wel...

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    23,4 KB · Weergaven: 26
Dat is het menu wat je krijgt als je rechtermuistoets erop klikt, wat je dus al had gedaan.

De andere zin betekend dat je het op moet geven, wat kan jou het schelen dat het daar staat.:)

nou zeg, niet zo onaardig hoor! (ondanks de smilie)

Dan geef ik het maar op, wel jammer!

Gegroet,
Thee.

Huh, onaardig?:confused:
Zeg alleen dat je dat je niet aan dat regeltje van siemens verder moet storen.:mad:

Thea41 zei:
Ccleaner vindt ook niks, die laat ik sowieso elke week draaien, dus dan had ie dat al verwijderd moeten hebben...
Doe je dan ook een register clean?
Dat was nog een optie die ik achter de hand had. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan