Siemens Gigaset AP185 meldt niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noclue

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Mijn Siemens Gigaset AP185 is geïnstalleerd, het antwoordapparaat doet het, maar de telefoon niet. Op het display knippert de hele tijd 'aanmelden'. In de handleiding staat dat aanmelden automatisch gaat en 5 minuten duurt maar die zijn al lang verstreken. Wie o wie weet raad?

Probeer de standaard methode eens:

Druk op het basisstation 3 seconden lang op de Registreer/Paging knop.

Klik dan binnen een halve minuut op de handset op Menu/ Instellingen/ OK/ Handset/ OK/ Registreer handset/ vul standaard 0000 in als code/ OK

Dit zou moeten werken.

Laatst bewerkt:
batterij

Dank, de batterijen bleken niet goed te zitten. Over 8 uur zijn ze opgeladen en ga ik je tips ter harte nemen. Ik laat weten als het probleem dan is opgelost!

Beste Erbicom, de telefoon is nu geïnstalleerd maar rinkelt niet als ik hem bel vanaf mijn mobiele (ik hoor het signaal wel binnenkomen, een zacht krk-je). Als ik zelf probeer te bellen, hoor ik hem wel het nummer toetsen, maar vervolgens gaat hij niet over. Ik heb de handleiding geraadpleegd, zonder resultaat.

Hmmm... klink alsof de handset defect is. Kun je wel in het menu beltonen selecteren en hoor je die dan ook? Heb je wel een kiestoon als je een nummer wil draaien?

Is de telefoon nieuw of gebruikt?

Nieuw!

Ik kan wel beltonen selecteren, en die hoor ik, maar krijg geen kiestoon. Er knippert nu 'basis' op de display als hij op het basisstation staat.

(ik kan pas morgen weer antwoorden, maar veel dank vast voor je hulp!)

Beste Erbicom, probleem is opgelost. Snoer van de telefoon zat in verkeerde ingang van het modem.

Haha, dat kan ook nog. Nou, goed dat het opgelost is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan