siemens mc60

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Ik wil een sms sturen naar mijn emailadres op de comp
maar dat krijg ik niet voor elkaar mijn sms te goed is genoeg ook het nummer van mijn service centrum is goed maar hij geeft de melding dat het email adres niet goed zou zijn
wat kan dit zijn??
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Je kan beter je mailadres weghalen uit dit topic.
Je voorkomt wellicht dat de hele aardbol je adres leest en "leuke" dingen daamee kan gaan doen.......... ;) :D
 
Klik op de knop "aanpassen" (blauwe drukknop rechtsonder het betreffende bericht) in het betreffende bericht en je kunt je bericht aanpassen.
 
Klopt, als je bij een ander bericht dan je eigen bericht op die drukknop klikt,
KLIK in het EERSTE bericht -waar ook het adres staat- dat je plaatste rechts beneden dat bericht op "aanpassen".
 
ik heb siemens M55 en ik ken het probleem: je moet I-mode tegoed hebben .heb je dat niet,dan kan het niet
 
Uit de kleine cursieve tekst in je bericht kan ik zien dat je er al WEL bent geweest, je hebt alleen het adres nog niet verwijderd.............
 
Mijn sms te goed is ok er staat genoeg op
ik krijg ook de melding dat het servicenummer niet goed zou zijn het gekozen bestemmings nummer is ongeldig
 
heb je hi?ik wel dan moet je ff op de site komen en dan ff je vraag uitleggen het kan ook zo zijn dat (soms)je ff de sms centrale moet bellen
 
Je hebt 't al een keer gedaan.....
Laatst aangepast door e de waele op 19-02-2005 om 15:54 (zie cursieve tekst in je eigen bericht)
 
Je moet na het verwijderen van je adres wel kiezen voor "aanpassen" en NIET voor "herstellen".
 
Ik heb ook een Siemens mc 60 en bij mij lukte het eerst ook niet om naar mijn Tiscali email adres een berichtje te sturen, heb toen een berichtje naar mijn Superweb emailadres gestuurd en dat ging prima.

Je bedoeld toch wel MMS inplaats van SMS?
 
Bij mij lukt het niet maar moet je nu
sms of mms versturen naar het email adres.
ik dacht dat beide kunnen of heb ik het mis.
en wat kan er nu nog mis zijn??
het adres dat ik op geef kan toch gewoon mijn e mail adres zijn ik heb kpn
e de waele
 
Als ik het goed heb kun je alleen mms naar je email sturen, geen sms.
 
het is mij nog steeds niet gelukt om een mms te sturen naar mijn e mail adres ?
ik heb hi !
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan