Signaal in buiten bereik instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MSLIM2

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
Hallo,

Laats heb ik op mijn vaste pc uit 2000/2001 windows 8 geïnstalleerd. (ja hier zat nog XP op), maar toen kreeg ik deze melding in mijn beeldscherm

Signaal In buiten bereik instellingen wijzigen in 1280*1024 -60Hz.

Ik krijg deze melding zodra ik mijn pc opstart. Ik krijg heel even een boot te zien van het opstarten, maar daarna kan ik niks meer. (niet inloggen etc.)

Wat is het probleem, heb ook al een ander beeldscherm geprobeerd, maar dit mocht niks baten.

Hoop dat jullie hier mee kunnen helpen.

Mvg

Heb je al een opgestart in veilige modus of "vga only" mode? mogelijk staat de resolutie van windows te hoog?

IS de andere monitor die je hebt geprobeerd ook deze lage resolutie?

Ik kan niet opstarten in veilige modus en vga only mode ken ik niet echt. Ik kan heel windows niet in komen omdat ik windows 8 heb geìnstalleerd over windows XP. De andere monitor had ook een lage resolutie. 700x680 70 Hz, als ik het goed heb en dan

Ik ben benieuwd of dat gaat werken, want kom heel windows niet in, krijg niks te zien van heel windows 8, maar ga het wel proberen

Waarschijnlijk geeft jou grafische chipset of kaart deze waarschuwing als er geen signaal is. Dat betekent dat Windows niet geïnstalleerd is. Ga nog eens de systeemvereisten bij langs en probeer opnieuw van de Windows schijf te starten omdat Windows vanaf de DVD soms opstartproblemen kan verhelpen. Zo niet, dan opnieuw Windows installeren en de schijf daarbij vanuit de setup formatteren.

Windows 8

Het volgende is vereist om Windows 8 op je pc te kunnen installeren:

Processor: 1 (GHz) of sneller met ondersteuning voor PAE, NX en SSE2
RAM: 1 GB (32-bits) of 2 GB (64-bits)
Beschikbare schijfruimte: 16 GB (32-bits) of 20 GB (64-bits)
Grafische kaart: Microsoft DirectX 9 grafisch apparaat met WDDM-stuurprogramma

Met dank aan Helpmij.nl

Ik ben benieuwd of dat gaat werken, want kom heel windows niet in, krijg niks te zien van heel windows 8, maar ga het wel proberen

je geeft aan in je eerdere berichten dat je bios wel te zien is dit betekent dat je in veilige modus terecht kan komen
veilige modus kan je opstarten nog voor dat windows 8 zelf is opgestart.

Ja de bios kon ik nog bereiken. Heb geprobeerd om vanaf de cd te draaien maar dat pakte hij niet. Nu kan ik helemaal niks meer. Krijg ook niet meer de bios te zien. T is al een oude pc dus ik ga m debk maar weg doen dan. Of ik moet iemand kunnen vinden die m wel weet om te zetten.

waar woon je, welke stad...dorp...

dat is voor mij te ver weg om even de instelling te regelen.
maar je kunt wel in de veilige modus van windows komen?

tijdens opstarten de betreffende toets ingedrukt houden. (shift)

Windows staat er niet op of is in een verkeerde partitie terecht gekomen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan