Signaal Sterkte Van Draadloos Router Versnellen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofyanisback

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Ik heb een draadloos router van het merk Sitecom staan, die na verbinding 55% als signaalsterkte heeft ( 3/4 streepjes gevuld ) .
Ik wou vragen of ik die signaal kan verhogen en of ik er wat aan heb als het signaal sterker is.

En wat zijn de verzonden en ontvangen pakketten die je bij de status van draadloosverbinding ziet als eigenschappen, gaat je internet sneller als die pakketten hoger zijn??

Alvast bedankt,

Ik heb een draadloos router van het merk Sitecom staan, die na verbinding 55% als signaalsterkte heeft ( 3/4 streepjes gevuld ) .
Ik wou vragen of ik die signaal kan verhogen en of ik er wat aan heb als het signaal sterker is.

En wat zijn de verzonden en ontvangen pakketten die je bij de status van draadloosverbinding ziet als eigenschappen, gaat je internet sneller als die pakketten hoger zijn??

Alvast bedankt,

hoe hoger de verbinding hoe meer packets er kunnen verzonden worden , is echter niet zo in realiteit. 55% is namelijk genoeg. alleen je aantal mbps gaan naar beneden vallen , maar elke xp installatie zit met de standaard waarde ingebakken waardoor je nog trager gaat.
ik raad je aan speedguide te bezoeken en download TCP optimizer, eventueel ook andere patches

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan