signaal sterkte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batman755

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
De laatste tijd heb ik om de minuut een lagg stoot... mijn internet gaat voor 1-2 seconden ineens heel traag. Dan heb ik weer een minuutje normaal internet en dan weer 1-2 zeer traag internet. Dit is vrij irritant als je een online shooter speelt. Nu weet ik niet juist wat dit probleem kan veroorzaken... ik heb draadloos internet... is ook niet beveiligd :(

maar dat ga ik nog wel doen in de nabije toekomst.

Kan iemand mij zeggen wat de oorzaak hiervan kan zijn en wat ik moet doen aan dit probleem.

is de router oud....
heb je op de site van de fabrikant al eens gekeken of er een update beschikbaar is voor de firmware.
Zijn er meerdere gebruikers bij jou doe gebruik maken van dezelfde internetverbinding?

nee, ik er is maar een gebruiker. De router is denk ik niet bepaald oud. Maar bestaan er geen middelen om bijvoorbeeld het internet signaal te versterken?

op basis van mijn breedband kan ik wel zeggen dat er niemand naast mij mijn download limiet benut. En bovendien staat mijn router aan de ene kant van mijn huis, als ik dan aan de andere kant van mijn huis internet probeer te krijgen dan lukt dit al niet (signaal te zwak). Maar ik zal mijn router laten beveiligen... maar wat als mijn router beveiligd is en het is nog niet in orde? wat moet ik dan doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan