Signaal versterken LAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Kan je op één of andere manier het signaal versterken, dat je verder kan ontvangen, op een menselijke snelheid, omdat ik boven op me kamer "geen" ontvangst heb...

mvg
jeroen

je zou een repeater kunnen plaatsen.
kijk maar eens bij www.wifishop.nl

enige gratis optie is, de draadloze router/modem welke combi je ook hebt. plaatsen op een zo gunstig mogelijke plaats waar de minste storende bronnen in de buurt zijn.
Ander alternatief is die puppie al aangaf. Of een sterkere antenne op beide uiteinde plaatsen voor een signaalverbetering, maar dat laatste zal weinig soelaas bieden.

maar kan je ook de ontvangst versterken ? ipv de router ? want op de router kunnen we heb niet doen ?

@Magic, lees je de antwoorden wel?
Mijn vraag was welk merk en type router je hebt.

Nah, wanneer het dan echt teveel moeite is om het merk en type te achterhalen,................

S6 met je ontvangst

indien je het over draadloos geval hebt met antenne die niet ingebouwd is kan je gebruik maken van een zelfgemaakte antenne versterker of dit gigantisch veel effect heeft weet ik nie maar volgens een magazine dat ik eens gelezen heb hielp het toch. Het is niet echt een zeer duidelijke site en je zal ff moeten zoeken maarjah aan jou de keuze Hopelijk ben je hier iets mee:thumb:thumb:

http://www.freeantennas.com/projects/template/

soms is nuttig om antwoorden te geven ,op vragen van andere helpmijers (we zijn al 2u30 verder en nog steeds niets)
is een kleine moeite om effe naar beneden te lopen en router effe omdraaien :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan