signal cable

Status
Niet open voor verdere reacties.

rufio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
als ik men pc wil opstarten krijg ik op het scherm de boodschap : " please check the signal cable"

ik hoor ook geen piep meer als hij opstart, wat hij voordien dus wel deed;
ik heb alle kabels al eens uitgetrokken en ik weet niet meer wat ik moet doen,

wie kan mij helpen

( ik had ergens iets gelezen van het scherm loskoppelen van de computer niet van de stroom, en terwijl je op de aan/uit knop duwt, het pijltje naar rechts induwen; ik heb dit gedaan en nu krijg ik een counter( telt de seconden ) en de boodschap: factory burn in
31.5 KHZ )

kijk je kabel van de beeldscherm eens goed na en hou wat speling tuse de kabels en zeg me of het lukt ;)

Soms heb je geen beeld als je bios gecrashed is. Je hoort dan afwijkende of geen piepjes bij het opstarten. De fans draaien echter wel waardoor het kan lijken of de monitor het enige is wat het nog niet doet.
Je kan dan met een bios-diskette en een analoge monitor proberen de boel weer aan de praat te krijgen.

kan het ook niet zijn doordat e plug van het toetsenbord kapot was ( het ijzere deeltje dat in de pc moet was afgebroken, en als ik de plug uittrok , dan viel de pc uit enzo) misschien heeft dit kortsluiting gegeven in het moderbord ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan