signature

Status
Niet open voor verdere reacties.

xvilo

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
HOI,
wat vinden jullie van mijn nieuwe signature (onder schrift)

ik heb dit helemaal in php gedownload en aangepast tot wat het nu is (zelf er aan gesleuteld (60% (de core; dus het text invoeren tot plaatje en een history was er dus al.)))

het plaatje word gerenderd in php
alle paginas zijn in php
en een admin gedeelte in php

als je op mijn signature klikt dan kom je op een nieuwe pagina waar je hem kunt veranderen

overgens heb ik nog 1 vraag
ik vind het standaart letterype uber lelijk... kan ik ook een eige[n font of lettertype kiezen??:thumb:

met vriendlijke groet

xvilo:P

EDIT:
hier kun je zien hoe het admin paneel er uit ziet (tot nu toe) geheel.png

Laatst bewerkt:
Wel tof gedaan opzich, beetje gevaarlijk dat iedereen het kan aanpassen.

Ken ook wel iemand die een soort shoutbox van zijn sig had gemaakt...

En uiteraard kun je het font aanpassen.

Defineer "standaart lettertype"; bij de betreffende (gd) functies moet je een lettertype opgeven.

Ken ook wel iemand die een soort shoutbox van zijn sig had gemaakt...

En uiteraard kun je het font aanpassen.

Defineer "standaart lettertype"; bij de betreffende (gd) functies moet je een lettertype opgeven.

sorry dit is heel erg fijn maar zou je eerder een script voorbeeld kunnen geven (ben een leek in php)

ik heb overgens het admin paneel toegevoegd aan de start post Bekijk bijlage 133301)

Lijkt me logischer dat jij het betreffende gedeelte post hoe je het nou hebt gedaan.

Jij zegt namelijk dat jij het zelf hebt geschreven (en dat als leek).
Kan me haast niet voorstellen dat je dan geen font optie bent tegengekomen tbh.

Maar heb dus liever dat jij wat post; ik ga geen hele scripts schrijven en posten.

oow sorry ik heb mijn start post al aangepast!!

xvilo zei:
ik heb dit helemaal in php gedownload en aangepast tot wat het nu is (zelf er aan gesleuteld (60% (de core; dus het text invoeren tot plaatje en een history was er dus al.)))

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan