Silent Hill: Homecoming

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Hallo Helpmij!
Ik zit het spel Silent Hill: HomeComing te spelen (poep men broek hier vol!)
en nu heb ik hele gekke problemen :(
waneer ik men Flashlight aan doe gaan allemaal textures vreemd doen.
Zoals zonet kwam er een filmpje en zen broertje was bang, dus gaf hij hem zijn zaklamp en toen hij hem aandeed veradererde dat joch in een rode zebra!!! hier een screenshot:
[smallimg]http://img11.imageshack.us/img11/390/glitchr.png[/smallimg]

of hier een stukje dat ik in een truck zit, hij ziet er een beetje pips uit...
[smallimg]http://img260.imageshack.us/img260/3525/glitch2.png[/smallimg]

Weet iemand hoe ik zit moet oplossen :P? sorry voor de grote screenshots
wist niet hoe ik ze hier kleiner kreeg :P
nouja ik hoop dat iemand raad weet, ik heb de graphics al op medium gezet, want op high is het nog erger, dan zijn allemaal dingen zwart :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Videokaart drivers up2date? Is het spel gekocht, of gedownload?

Gedownload, omdat ik niet zeker wist of men pc het spel aan kon wou ik hem eerst even proberen :) maar ziet er naar uit dat ik hem dan voor de xbox 360 koop xD
ik zag meerdere mensen met dit probleem...
ik zal morgen wel even men drivers proberen :)

ik ben nu men drivers aan het updaten, maar wat ik was vergeten te zeggen is dat het geluid soms als er bijvoorbeeld een hoop geluiden tegelijk zijn ofzo dan gaan men boxen knetteren en slaat ie over enzo :(

Afbeeldingen aangepast en klikbaar gemaakt. Klik op "Aanpassen" om te zien hoe ik dat gedaan heb.

Voor Silent Hill hoef je toch niet zo'n krachtig systeem te hebben?

System Requirements
Processor: Intel Core 2 DUO E6400 (2.13 GHz)/AMD Athlon 64 X2 4200+ (2.2 GHz)
Memory: 1 GB (XP) 2 GB (Vista)
Hard Drive: 10 GB Free
Video Memory: 256 MB (nVidia GeForce 7800 GT/ATI Radeon HD series)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard & Mouse

Kun jij je systeem eens posten, Mastaglazy?

Ik heb niet een uber systeem maar ik draai hem makkerlijk op 1600x1050 resolutie weet niet de exacte reso maar dat is hem volgens mij, ben net wakker... :) maar men systeem is:
Pentium 4: 2.8Ghz
2GB Ram
ATI Radeon HD 4350 512mb.

maar ik draai hem op high met 60fps maar dan is alles nog meer glitched :P als ik dan men flashlight uit doe dan is alles zwart, maar mensen zijden dat waneer je die bug hebt dan moet je het op medium spelen en dat is gelukt, kinda...
maar alles werkt gewoon maar ik heb dus soms zoals op de screenshots te zien is glitched textures en in cutscenes doet het geluid raar, dan knetteren men boxen en gaat het geluid in slomotion en na de cutscenes is dat geluid van de cutscene nog 10 min bezig, dus dat is ook vervelend :(
maar zoals ik al zij alles runt met 50-60 fps en zelfs in cutscenes of waneer alles glitched up is runt het nogsteeds met 50-60Fps

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan