SilverCrest (CDV- 710 )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elnino

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een cd/dvd speler in mijn auto zitten.

Maar ik kan geen dvd's bekijken omdat hij dit aangeeft.

Sound only while driving

Wie kan mij helpen door dit op te lossen ?

alvast bedankt !
 
Misschien hebben ze dat wel expres gedaan zodat je niet tegen een boom op klapt tijdens het rijden
 
Je geeft het zelf al aan, Sound only while driving, alleen geluid tijdens rijden .....

Probeer het eens als de motor uitstaat, of, als ie via het contact speelt, alleen op contact zetten ....
 
Je geeft het zelf al aan, Sound only while driving, alleen geluid tijdens rijden .....

Probeer het eens als de motor uitstaat, of, als ie via het contact speelt, alleen op contact zetten ....

Jammer genoeg werkt dit ook niet.

Ik word er een beetje moe van dat hij niet werkt ?

iemand anders dit probleem ook ?
 
hm, in de gebruiksaanwijzing staat zelfs de foutmelding beschreven, kijk anders even op deze link:=> http://www.mysilvercrest.de/foto/support/CDV_710__Manual_NL.pdf en blader dan door naar de LAATSTE pagina, helemaal onderaan ....
iets met handremschakelaar ....

Met andere woorden: als je em zo aan hebt gesloten zoals in de beschrijving, MOET je de handrem aantrekken voordat je een film kijkt.
 
Je moet de bruine draad op de massa aansluiten en dan kun je ook onder het rijden kijken.
 
Veiligheid gaat voor alles (in mijn ogen ....) zeker in dit geval; ik zou bovenstaande zeker NIET opvolgen, je aandacht zou zeer mogelijk verslapt kunnen geraken van het verkeer ....

Strax lezen we op het internet: "jongeman verongelukt door rijdend DVDtje kijken..", ik wil het niet op mn geweten hebben en raad daarom met klem aan de radio zo aan te sluiten als op het bedradingsschema!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan