Hallo allemaal,
Ik heb bij Liddl hun Silvercrest diascanner aangeschaft, maar heb problemen met de software.
OS: Windows 8
Scanner software: Arcsoft
Met de bijgeleverde CD heb ik het programma geïnstalleerd, echter als ik het programma wil starten dan gebeurt er niets, het programma reageert niet.
Vervolgens heb ik de firewall uitgeschakeld en ook de virusscanner, het programma verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes!
Arcsoft heb ik voor dit probleem een e-mail gestuurd, maar zij kunnen niets voor mij doen omdat Lidl hiervoor geen contract met hen heeft afgesloten.
Lidl heeft tot nu toe nog niet op mijn e-mail geantwoord.
Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite,
met vriendelijke groet
Paul
Ik heb bij Liddl hun Silvercrest diascanner aangeschaft, maar heb problemen met de software.
OS: Windows 8
Scanner software: Arcsoft
Met de bijgeleverde CD heb ik het programma geïnstalleerd, echter als ik het programma wil starten dan gebeurt er niets, het programma reageert niet.
Vervolgens heb ik de firewall uitgeschakeld en ook de virusscanner, het programma verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes!
Arcsoft heb ik voor dit probleem een e-mail gestuurd, maar zij kunnen niets voor mij doen omdat Lidl hiervoor geen contract met hen heeft afgesloten.
Lidl heeft tot nu toe nog niet op mijn e-mail geantwoord.
Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite,
met vriendelijke groet
Paul