Silverlight in Windows 10 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerfreaky

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2009
Berichten
31
Hoe kan ik Silverlight in Windows 10 verwijderen?
Sliverlight zit niet in Programma's en Onderdelen.
 
Hoi hoi Computerfreaky

Kijk even wat ik i.v.m. SilverLight te verwijderen gevonden heb zal je zoiets bij jou op W10 ook kunnen gebruiken ?? :(

Klik ==>> HIER !
 
Misschien TS her-installeren SilverLight wil ? omdat misschien ook niet volledig is ? :d

Zo namelijk begrijp ik dat omdat hij zei dat in programma's en onderdelen niet zichtbaar is ?:confused:
Is het dat zo bij W10 dus ??
En volgens mij dat is alleen maar in geïnstalleerden updates zichtbaar .....toch ? :D
Zo is namelijk hier bij mij op W7 .... ( ik heb wel SilverL. nodig ! ) ....
 
Laatst bewerkt:
Er valt van alles over te speculeren maar ik ben gewoon benieuwd naar de reden van TS, zeker daar Computerfreaky miet de eerste is met diezelfde vraag.
 
Wat betekent TS?

Ik wilde Silverlight verwijderen omdat ik elke keer een melding in Firefox krijg "Silverlight-plugin is gecrasht".
Ik heb Silverlight verwijderd en dan opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het weer goed.
 
Ah, ok. Zoiets als ROYONIX al vermoedde dus ;)
TS = Topic Starter.
In dit geval ben jij dat :)
 
Laatst bewerkt:
Nu ben ook echt benieuwd op wat TS zei :) ...

:shocked: Kik nu ...ik wist niet dat TS ook bezig met antwoord is:rolleyes: ...over vermoede ...heh als ik zo bij Toto-Loto ook zal kunne ....:rolleyes:

TS is === Topic Starter inderdaad :D !
 
Laatst bewerkt:
Zit wel in Prgramma's en onderdelen.

Ik heb het geïnstalleerd staan en je kunt het vinden onder de naam Microsoft Silverlight bij Programma's en onderdelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan