Silverlight MS werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Sinds kort is er een nieuwe update van Silverlight MS. Dit om filmpjes te kunnen zien zoals Programma gemist.

Maar hij werkt helemaal niet! Wanneer je naar zo'n site toegaat vraagt ie steeds om het te installeren, terwijl ie er gewoon opstaat. Deinstalleren en het er opnieuw opzetten helpt niet.

Ben jij er inmiddels al uit met Silverlight en het bekijken van media?
Ik heb nl hetzelfde probleem en word er aardig :evil: van inmiddels....
Heb ook al een topic gestart hierover en ben benieuwd of iemand DE oplossing heeft, mss jij wel inmiddels?
Let me know!

Die heb ik niet echt. Hij werkt wel in FF maar niet in IE8. Dus je zou haast gaan zeggen dat het probleem in de browser ligt. Maar daar wil MS natuurlijk niks van weten. Volgens hen ligt het aan de vele opruimproggies.

De oplossing!

Ik geloof dat ik de oplossing heb gevonden!!! Probeer eens via zoeken naar het netwerkcentrum te gaan en daar zie je bij het onderdeel "delen en verkennen" waarschijnlijk bij media delen staan dat ie uitgeschakeld is?

Deze inschakelen en voila!!! Silverlight doet t dan gewoon!

Ik heb deze vraag ook op het Windows forum gesteld, maar geen reactie gehad van 1 vd medwwerkers helaas, nu dus zelf opgelost :D

Laat maar ff weten of dit ook de oplossing voor jou was!

Ik ga het gelijk testen. Overigens doen wel meer dingen het niet bij IE8. Sommige sites pakt ie gewoon niet, maar wel in FF....

Ja probleem is nu opgelost. Vreemd dat ze dat niet bij MS weten. Een ding blijft vreemd. Silverlight werkte wel met FF. Kennelijk omzeilen hun deze optie.

Anyway bedankt!!!!!!!!!!!!:thumb:

:thumb: Graag gedaan! Mooi dat het bij jou nu ook werkt!
Denk dat ik maar ff een bonus ga aanvragen bij MS voor het oplossen van een probleem van hun :cool:

(Silverlight werkte bij mijn FF niet trouwens)

Hmm das vreemd maar goed soms zit daar wel een verschil in, zo werken een paar doorlinkpagina's niet in IE8 maar wel in FF. Dat ben ik nu aan het uitvogelen.

Ik geloof dat ik de oplossing heb gevonden!!! Probeer eens via zoeken naar het netwerkcentrum te gaan en daar zie je bij het onderdeel "delen en verkennen" waarschijnlijk bij media delen staan dat ie uitgeschakeld is?

Deze inschakelen en voila!!! Silverlight doet t dan gewoon!

Ik heb deze vraag ook op het Windows forum gesteld, maar geen reactie gehad van 1 vd medwwerkers helaas, nu dus zelf opgelost :D

Laat maar ff weten of dit ook de oplossing voor jou was!

Ik heb dat probleem ook. :evil: Waar kan ik dat netwerkcentrum vinden. Bij FF werkt het trouwens wel.
Ik hoor het graag.;)

Dat kan via het config. scherm of gewoon op je verbinding drukken (rechtsonder in je balk met wereldbol) Druk dan op netwerkscherm en media DELEN. Probleem opgelost.

Ik heb een XP.
Convig. scherm is dat bij uitvoeren? En een wereld bol kan ik niet vinden.
Als ik op / bij verbindingen kijk vind ik geen netwerkscherm en ook geen media DELEN.

Wat te doen??

Oops ik heb Vista. Dat wereldbolletje is je verbinding. Als het goed is zie je twee kleine pceetjes staan onderin met een klein wereldbolletje. Kan zijn dat de kabel dat niet heeft. Configuratie scherm vind je onder start. Weet niet of XP die mogelijkheid ook heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan