silverlight problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben43

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
hallo,

ik heb in eens problemen met tv kijken op mijn laptop,

zodra ik het scherm maximaliseer tijdens het tv kijken ),

dan crasht de browser meteen, hij doet het zelfde zowel in opera, firefox en IE.

als je bv naar http://www.nederland24.nl/#GES gaat, dan zie je onder het beeld de tekst staan "Dit is de Silverlight videoplayer. Onze themakanalen zijn ook beschikbaar in de standaard omroepplayer".

als ik naar de "standaard omroepplayer" kijk is er niets aan de hand, als ik naar de silverlightplayer kijk en wil dan het scherm maximaliseren dan crasht de boel.

nog 1 dingetje wat mij opvalt de laatste tijd, mijn geluid klinkt af en toe erg verrot, alsof de speakers opgeblazen zijn oid.

groet ben.

Welke laptop heb je? Dat zijn tekenen van dat die niet zoveel processorkracht aankan. Kan aan een oude videokaart/processor liggen. Vaak heeft men dat bij oude dingen, dan speeltie goed af in het klein, maar gaat die haperen zodra ze het beeld vergroten. Bij jou crasht ie meteen. In de normale player gebruikt die een bestandsextensie van mindere kwaliteit, dus is het logisch dat ie het dan wél aankan. Maar dit is nog niet de zekere oorzaak. Zeg gewoon welke laptop je hebt.

Welke laptop heb je? Dat zijn tekenen van dat die niet zoveel processorkracht aankan. Kan aan een oude videokaart/processor liggen. Vaak heeft men dat bij oude dingen, dan speeltie goed af in het klein, maar gaat die haperen zodra ze het beeld vergroten. Bij jou crasht ie meteen. In de normale player gebruikt die een bestandsextensie van mindere kwaliteit, dus is het logisch dat ie het dan wél aankan. Maar dit is nog niet de zekere oorzaak. Zeg gewoon welke laptop je hebt.

hoi,

bedankt voor jouw reactie,
ik ben vergeten te melden dat ie het voorheen wel altijd prima heeft gedaan en dat het probleem er in 1 keer was.

ben er nu achter gekomen dat de silverligtplayer het in veilige modus prima doet,
als ik daarna weer normale modus opstart en ga weer proberen met silverlightplayer te kijken en ga naar fullscreen,
dan lijkt de zooi weer vast te lopen maar dat is niet helemaal zo,
als ik 3 of 4 minuten wacht dan begint langzaam het beeld te bewegen en doet ie het uiteindelijk goed.
ga ik dan het beeld weer verkleinen en daarna weer na fullscreen, dan begint het gedoe weer van voor af aan.

zou er ergens een conflict zijn of zo omdat ie het in veilige modus wel prima doet ?

hierbij ook nog de bijlage over de gevraagde laptopgegevens.

gr, ben.

Bijlagen

• eigenschappen laptop.JPG
    eigenschappen laptop.JPG
    47,8 KB · Weergaven: 57
hoi,

bedankt voor jouw reactie,
ik ben vergeten te melden dat ie het voorheen wel altijd prima heeft gedaan en dat het probleem er in 1 keer was.

ben er nu achter gekomen dat de silverligtplayer het in veilige modus prima doet,
als ik daarna weer normale modus opstart en ga weer proberen met silverlightplayer te kijken en ga naar fullscreen,
dan lijkt de zooi weer vast te lopen maar dat is niet helemaal zo,
als ik 3 of 4 minuten wacht dan begint langzaam het beeld te bewegen en doet ie het uiteindelijk goed.
ga ik dan het beeld weer verkleinen en daarna weer na fullscreen, dan begint het gedoe weer van voor af aan.

zou er ergens een conflict zijn of zo omdat ie het in veilige modus wel prima doet ?

hierbij ook nog de bijlage over de gevraagde laptopgegevens.

gr, ben.

Hoi bedankt voor de info. Als je in deze samenstelling eerder geen problemen had, ligt het inderdaad niet aan te lage onderdelen. Verder weet ik het ook niet. Al meerdere filmpjes met silverlight geprobeerd? Bij alle filmpjes gaat het zo? (iets heel anders dan die van Nederland24?)

Hoi bedankt voor de info. Als je in deze samenstelling eerder geen problemen had, ligt het inderdaad niet aan te lage onderdelen. Verder weet ik het ook niet. Al meerdere filmpjes met silverlight geprobeerd? Bij alle filmpjes gaat het zo? (iets heel anders dan die van Nederland24?)

zou niet weten welke sites nog meer gebruik maken van silverlight , dus moeilijk te checken voor mij.

blijft toch vreemd hoor, het probleem zit hem alleen dus in het overgaan van klein naar full screen, dan gaat ie op tilt.

maar als ik de standaardomroepplayer selecteer in Nederland24, die doet het prima, dus zou je toch echt zeggen dat het in die silverlight moet zitten ?

snap er geen hol van :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan